badsha Skrevet Juni 7, 2011 Skrevet Juni 7, 2011 noen som vet hva forbruket på en slik ligger? da tenekr jeg by kjøing samt mottorvei?
Kennethe34 Skrevet Juni 7, 2011 Skrevet Juni 7, 2011 Kompis med smg ligger på ca 1,7 på bykjøring, men var nede i 0,8 på landevei;)
badsha Skrevet Juni 7, 2011 Forfatter Skrevet Juni 7, 2011 auch!!! det var høyt tall for bykjøring:S har manuell da. håper det hjelper litt...
matss Skrevet Juni 7, 2011 Skrevet Juni 7, 2011 snittforbruket mitt ligger nå på 1.1-1.2 l/per mil omtrent. det vil si småkjøring +/- ved langkjøring får jeg den ned til 0.8
Tronstad Skrevet Juni 7, 2011 Skrevet Juni 7, 2011 3.2 kjøres lett ned på 0.8 muligens 0.7 om du er lattelig flink ! på langkjøring, blandet kjøring i by osv vil den ligge på 1.0 -1.1 billig bil og kjøre med i forhold til masse annet ! meeeen tråkker du på gassen går bensina i dassen !
Morstan Skrevet Juni 7, 2011 Skrevet Juni 7, 2011 Jeg har kjørt ett stykke med min nå, hadde en tur til gøteborg på torsdag, Nullet den ut på hakadal, og da tråkket jeg på innimellom liksom, og hatt en del små kjøring etter det samt ett par dager på jobben nå. Da viser min 7,5 pr 100/km. Aøtså 0,75. Jeg er positivt overrasket, Og vet mange med 320 som bruker mer Samt kjøring på gardemoen på søndag! så det er ikke dårlig syns jeg!
wicky124 Skrevet Juni 7, 2011 Skrevet Juni 7, 2011 er vel ikke forbruket man tenker på når man skal handle en slik bil?
Morty999 Skrevet Juni 7, 2011 Skrevet Juni 7, 2011 fobruks tingen i bilen min sier også 0,8l på mila ved langkjøring.. men den bruker endel mer enn 0,8 på mila gitt
SSM Skrevet Juni 8, 2011 Skrevet Juni 8, 2011 auch!!! det var høyt tall for bykjøring:S har manuell da. håper det hjelper litt... Du er faen meg god viss du har en E36M3 med automat Men på by kjøring/ siging på stripa bruker den en del ja, er ikke langt fra 1.5-1.7l på mila. Men på rolig langkjøring så går den veldig billig, under literen. Kjører du i 160 på Autobahn så bruker den en god del mer...
RogE36R Skrevet Juni 8, 2011 Skrevet Juni 8, 2011 auch!!! det var høyt tall for bykjøring:S har manuell da. håper det hjelper litt... Du er faen meg god viss du har en E36M3 med automat Men på by kjøring/ siging på stripa bruker den en del ja, er ikke langt fra 1.5-1.7l på mila. Men på rolig langkjøring så går den veldig billig, under literen. Kjører du i 160 på Autobahn så bruker den en god del mer... SMG er vel en form for automat?
SSM Skrevet Juni 8, 2011 Skrevet Juni 8, 2011 Vil ikke kalle det automat jeg da men...selv om det på en måte er automat. SMG er vel en manuell kasse med styring?
SweetBMW Skrevet Juni 8, 2011 Skrevet Juni 8, 2011 Selv om forbruksmålern din står på 0,75 brukern nok ikke det gitt. Husk at denne tar snittet over lenger tid, og vhis du tramper gassen i bånn over en kort periode vil ikke dette gi særlig utslag på forbruksmålern din. I bilen min har det stått på 0,81 LENGE
Barca Skrevet Juni 8, 2011 Skrevet Juni 8, 2011 Selv om forbruksmålern din står på 0,75 brukern nok ikke det gitt. Husk at denne tar snittet over lenger tid, og vhis du tramper gassen i bånn over en kort periode vil ikke dette gi særlig utslag på forbruksmålern din. I bilen min har det stått på 0,81 LENGE Går ann å nullstille
SweetBMW Skrevet Juni 8, 2011 Skrevet Juni 8, 2011 Ja selvfølgelig gjør det det. Men det jeg sier er at mange som har kjørt med denne og tror det er det enda, så stemmer det ikke helt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå