rune152 Skrevet Juni 7, 2011 Skrevet Juni 7, 2011 Hei! Er det noen som vet om det er noen fare for at airbag i dør kan bli utløst når man fjerner dørtrekket? 520 ia touring 99 mod.
StigJ Skrevet Juni 7, 2011 Skrevet Juni 7, 2011 Ikke noe problem det. Baggen sitter i døra og ikke i trakket.
rune152 Skrevet Juni 7, 2011 Forfatter Skrevet Juni 7, 2011 ok. det høres bra ut. redd jeg er litt for treg i reaksjonen til at jeg klarer å trekke meg unna vist den smeller. takker for svar!
hanssae Skrevet Juni 7, 2011 Skrevet Juni 7, 2011 Fra TIS online http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?1/01/23/64
BMWtotti Skrevet Juni 7, 2011 Skrevet Juni 7, 2011 Skal ikke være noe problem det, nei. Bare vær forsiktig så du ikke ødelegger noen av klipsa som holder dørtrekket på plass. Har også greid å rive av festet på døra også. Noe som blir enda mer jobb. Kan være greit å kjøpe inn noen av klipsa på forhånd uansett, da de har en lei tendens til å ryke samme hvor forsiktig man er.
rune152 Skrevet Juni 7, 2011 Forfatter Skrevet Juni 7, 2011 Dette gikk som smurt! trekket kom av og på igjen uten problem. Så nå fikk jeg endelig montert ruten fast i heisen igjen. klarte å rive den løs fra heisen i vinter. Takker for alle svar!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå