Saltkjelen Skrevet Juli 9, 2011 Share Skrevet Juli 9, 2011 Man kan vel ikke akkurat kalle det for en kollisjon - heller en liten påkjørsel.. Kan ikke se for meg at det er noe annet enn bakfangeren som er ødelagt og i verste fall så har støtfangerbjelke/demper fått seg en støkk. Bilen er garantert ikke rammeskjev av en så liten skade.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toor1988 Skrevet Juli 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2011 Man kan vel ikke akkurat kalle det for en kollisjon - heller en liten påkjørsel.. Kan ikke se for meg at det er noe annet enn bakfangeren som er ødelagt og i verste fall så har støtfangerbjelke/demper fått seg en støkk. Bilen er garantert ikke rammeskjev av en så liten skade.. Ja vi får håpe det. Trur ikke det er mere en bakfangeren og stålbjelken som har fått d. Blir vel en ny bakfanger på meg vertfall knekt noen fester her og der under Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maloi Skrevet Juli 10, 2011 Share Skrevet Juli 10, 2011 Tror heller ikke den bilen er rammeskeiv, er nok som Saltkjelen sir, bare fangeren + evt bjelken under.. Du for iallefall ny fanger, å det er jo bra Så for du jo samtidig mulighet til å vaske under fangeren Alikevel synd med en liten kræsj.. hvordan gikk det med kompisen din og bilen hans? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toor1988 Skrevet Juli 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2011 Kompis min så er det samme skjedd me front og bak fangeren siden han hva i midta XD Som han sa han ska aldri ligge foran en bil me campingvogn:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toor1988 Skrevet Juli 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2011 ser ut som kanskje demperen eller fjære eller noe på høyre siden har fått noe etter smellen. siden bilen til kompisen min kom på skrå rett i venstre side bak. hva ute og kjørte i dag og kjørte over en hump og hjulbua bak slo ned i dekke. ser det er høyde forskjell mellom hjulbua og dekke mellom venstre og høyre:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toor1988 Skrevet Juli 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2011 Da har jeg fått beskjed av forsikringselskapet Bare og finne et verksted når jeg kommer hjem fra ferie da blir bilen fiksa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toor1988 Skrevet Juli 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2011 En annen ting som har skjedd me bilen etter han fyren kjørte bak i oss er at all eletroniken i bilen er litt fucka. Gpsen, spilleren osv:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maloi Skrevet Juli 23, 2011 Share Skrevet Juli 23, 2011 Men alt blir vel ordnet gjennom forsikring? Med den skaden du hadde tror jeg det skal bli vanskelig å påvise at elektronikken har tatt skade av det.. da de fleste styreenheten dine ligger mye lenger frem, klart du har jo muligens dvd spiller, veksler osv bak.. men skal en bra skade til for å ødelegge det:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toor1988 Skrevet September 9, 2011 Forfatter Share Skrevet September 9, 2011 Jaja da e bilen hos legen Og jeg rulle rundt i Leiebil Håper det ikke blir så lenge til jeg får bilen min igjen . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toor1988 Skrevet Mars 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2012 Bilen vurderes solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toor1988 Skrevet Mars 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2012 Bilen har gått 189 000 km, Vurderes solgt. Bud over 190 tusen vurderes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå