Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Har vært å kjørt i halve dag, men det ble rett og slett så kjedelig at jeg parkerte hele greia i garasjen. Å gå fra 500 til 170hk var litt av et nederlag :?

haha! æ har spunne i heile kveld ;)

Skrevet
Har vært å kjørt i halve dag, men det ble rett og slett så kjedelig at jeg parkerte hele greia i garasjen. Å gå fra 500 til 170hk var litt av et nederlag :?

haha! æ har spunne i heile kveld ;)

Du kan ikje spinn.....

Skrevet

Må ikke være så kravstor :lol: treng jo ikke å spinn hele tida

Skrevet

Har kjørt e30 i 9 år nå faktisk, og hvert år har den gått bedre enn året før, så dette var litt kjedelig, spessiellt uten servo også, 2,7 runder på rattet uten servo og med operert håndledd var ikke bare bare 8)

Skrevet

Har kjørt e30 i 9 år nå faktisk, og hvert år har den gått bedre enn året før, så dette var litt kjedelig, spessiellt uten servo også, 2,7 runder på rattet uten servo og med operert håndledd var ikke bare bare 8)

du e gammel..

Skrevet

Har fått henta blokka og startet montering. Originalmotoren ble skrudd ut idag av noen kompiser :D

Fikk tips fra Cylmo at den skal kjøres inn på bensin istedet for E85. Må mappe opp alt uansett, så da kan jeg like godt mappe den på bensin også. Det er fort gjordt heldigvis.

Fortsetter montering imorgen :wink:

Setter pris på kommentarer!!

xprevc12n3wvh6pdpg0d.jpg

wefddfa0r1xknrmafhhv.jpg

Skrevet
Hvorfor kjøre inn på bensin og ikke E85? Cylmo som i Varghaugen?

Blir trivelig å få den på plass igjen vil jeg tro.. :)

Cylmo Trondheim.

E85 vasker vekk oljefilmen på sylinderveggene, det kan jo bensin også gjøre, men ikke i samme grad som e85.

Det blir nok noe annet med denne motoren ja :D

Skrevet

Cylmo Trondheim.

E85 vasker vekk oljefilmen på sylinderveggene, det kan jo bensin også gjøre, men ikke i samme grad som e85.

Ska finn deg i et lyskryss og tape om ikke så lenge da.. :)

Skrevet

Cylmo Trondheim.

Ska finn deg i et lyskryss og tape om ikke så lenge da.. :)

Min er ikke særlig rask i lyskryss :?

Men over 80 er det ikke mange som holder følge :wink:

Skrevet

Ikke min heller, gir ikke gass i 1. for å spare firehjulstrekk og jeg må gire to ganger for å få 100. Så du vinner nok uansett.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...