Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen herifra?

Var ekstremt mye gatebil/driftebiler som kom ut av ferja dn dagen skulle de til mantoro via danmark måntro? Så kom den e28n da, så ut som et opppussingsobjekt ikke noe banebil.

Skrevet
aaaah så sykt fin den her eeer.

takker:)

Må bare si at denne bilen imponerer kraftig;) Har egentlig aldri hatt sansen for bmw stasjonsvogn før e39/e46 men denne var RÅÅ:) kan ikke annet en å :applause::applause::applause::applause:;) Blir denne å se på gatebil rudskogen i år?

det vet jeg ikke enda:) vi får se:)

Blir bare finere og finere denne! Står respekt av at dere fikk fikset bilen så fort når dere fikk havari! Keep up the good work :)

hadde det ikke vært for morty999 så hadde den nok ikke vært oppe og gå så fort dær nede:P

Skaffer deg gamle typen skilt jeg :) har du bare plastskiltene i reserve :)

vil ikje kjøre med falske skilter;)

Gidder du svare på pm eller??

pm besvart:)

Jeg så en e28 schulz på torsdag på vei ut av ferja i danmark fra kristiansand på en bilhenger, bilen som dro var en norsk bil. Vet du hvem det er eller, er vel ikke så mange slike? :)

har en vis anelse om hvem det kan være ja:)

Jeg så en e28 schulz på torsdag på vei ut av ferja i danmark fra kristiansand på en bilhenger, bilen som dro var en norsk bil. Vet du hvem det er eller, er vel ikke så mange slike? :)

Jeg vet ;)

sammigun eller?

Skrevet
Noen herifra?

Var ekstremt mye gatebil/driftebiler som kom ut av ferja dn dagen skulle de til mantoro via danmark måntro? Så kom den e28n da, så ut som et opppussingsobjekt ikke noe banebil.

DHB i helgen!

Skrevet

Liten update her. Bytta diff for noen dager siden. Fra 4,10 utv til 3,64 blei litt snillere og kjøre da med litt lengre gir:-)

Noen bilder:)

jgjcvphyvprk2pge5455.jpg

37koe7y4gb9xq5kxn1c8.jpg

5dvuczo5kbziyrkv2zoe.jpg

22ldbgjxkz5znr92pmia.jpg

ddicshwogr9t0pfkk19i.jpg

Mvh

Skrevet
:applause::applause::applause:
denna likte jeg. Herlig bil! "thumbs upp"! :)
fyfaen..:P
dette er en bil for seg selv ! nyyydelig :D
Denne er absolutt ikke feil!
Me like this maskin :D noen nye planer da ? :D

Takker for det karer:) morro og kjøre skikkelig bil fortiden ja:-)

Nye planer. Ja skal bygge nytt bensinsystem sånn at jeg kan lade 3ganger så mye, også har jeg noe annet på lur som skal i lakkboksen en tur før det monteres 8)

nv1wo0f5efa368udesee.jpg

du2r5rhubswa8e5o5qbt.jpg

Begynte og gå på 5syl på tur til verkste her on dagen ikke vanskelig og finne feilen :-P nå er den isolert med eksos bandasje håper det hjelper til jeg får på 6coiler og får lakt om pluggledningene :-)

Skrevet
hmm... hoodscoop, eller skiboks? :)

Hehe. Nei ser ikke helt for meg og ha noe scoop gitt. Skiboks/takstativ/rustpanser tror jeg at jeg har kommet over tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...