Gå til innhold

Schulz e28 Turbo Touring.


H_Vatn
 Share

Anbefalte innlegg

aaaah så sykt fin den her eeer.

takker:)

Må bare si at denne bilen imponerer kraftig;) Har egentlig aldri hatt sansen for bmw stasjonsvogn før e39/e46 men denne var RÅÅ:) kan ikke annet en å :applause::applause::applause::applause:;) Blir denne å se på gatebil rudskogen i år?

det vet jeg ikke enda:) vi får se:)

Blir bare finere og finere denne! Står respekt av at dere fikk fikset bilen så fort når dere fikk havari! Keep up the good work :)

hadde det ikke vært for morty999 så hadde den nok ikke vært oppe og gå så fort dær nede:P

Skaffer deg gamle typen skilt jeg :) har du bare plastskiltene i reserve :)

vil ikje kjøre med falske skilter;)

Gidder du svare på pm eller??

pm besvart:)

Jeg så en e28 schulz på torsdag på vei ut av ferja i danmark fra kristiansand på en bilhenger, bilen som dro var en norsk bil. Vet du hvem det er eller, er vel ikke så mange slike? :)

har en vis anelse om hvem det kan være ja:)

Jeg så en e28 schulz på torsdag på vei ut av ferja i danmark fra kristiansand på en bilhenger, bilen som dro var en norsk bil. Vet du hvem det er eller, er vel ikke så mange slike? :)

Jeg vet ;)

sammigun eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:applause::applause::applause:
denna likte jeg. Herlig bil! "thumbs upp"! :)
fyfaen..:P
dette er en bil for seg selv ! nyyydelig :D
Denne er absolutt ikke feil!
Me like this maskin :D noen nye planer da ? :D

Takker for det karer:) morro og kjøre skikkelig bil fortiden ja:-)

Nye planer. Ja skal bygge nytt bensinsystem sånn at jeg kan lade 3ganger så mye, også har jeg noe annet på lur som skal i lakkboksen en tur før det monteres 8)

nv1wo0f5efa368udesee.jpg

du2r5rhubswa8e5o5qbt.jpg

Begynte og gå på 5syl på tur til verkste her on dagen ikke vanskelig og finne feilen :-P nå er den isolert med eksos bandasje håper det hjelper til jeg får på 6coiler og får lakt om pluggledningene :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...