Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er vell noe tull med bilde serveren til bimmers ja. :)

fikk nettopp telefon fra karroseriverkste får ikke tatt inn bilen min før den 10ende juli. så gatebil rudskogen rekker jeg ikke:( og dit hadde jeg skikkelig lyst:)

Skrevet

Fiks det etter gatebil? Fort gjort at du trenger mer karosseriretting etter ei helg der,like gjerne samle opp litt..;)

Skrevet
Fiks det etter gatebil? Fort gjort at du trenger mer karosseriretting etter ei helg der,like gjerne samle opp litt..;)

hehe. er ikke så gira på og kjøre slik egentlig:P hadde det ikke vært for at vi hadde betalt osv for e30meet så hadde jeg nok bare snudd da og:P hadde planer om og stille ut og kjøre på gatebil og er vell ikke noe triks og stille ut med kræsja bil:P har fått time den 10 nå så får bare holde meg til det og satse på at det blir bra:) får komme sterkere tilbake;)

Skrevet

Hehe,skjønner den...:) kommer flere sjanser,så er jo ikke noe stress! Hvordan blir det med den andre e28'en da? Så jo ut som den fikk det verre en din?

• 2 weeks later...
Skrevet

Regner med det er greit for Halfdan, så jeg kommer med et lite off topic her..

Noen i strekning Kr.sund - Rudskogen som kan ha en grei voksen turbo liggende, med T3 flens og 2,5" eller 3" V-båndsklemme? Havarert turbo dagen før avreise !

Reiser nedover nå 16.00

Ta kontakt

Anders 99476314

Skrevet
Regner med det er greit for Halfdan, så jeg kommer med et lite off topic her..

Noen i strekning Kr.sund - Rudskogen som kan ha en grei voksen turbo liggende, med T3 flens og 2,5" eller 3" V-båndsklemme? Havarert turbo dagen før avreise !

Reiser nedover nå 16.00

Ta kontakt

Anders 99476314

Det går bra ja:) vis noen har turbo så skal jeg kjøre nedover etterjobb i dag så kan ta med jeg og..

Bilen kommet seg på verksted nå?

Ja. Den har stått der siden tirsdag nå:) ågud som jeg gleder meg til og få den igjen! Er ikke noe som er som og sette seg i en gammel e28 turbo og rase avgårde. :)

Skrevet
Er ikke noe som er som og sette seg i en gammel e28 turbo og rase avgårde. :)

Vet jeg ingenting om desverre... Ennå ;)

Godt at det er sving på din bil iallefall...

Skrevet
Er ikke noe som er som og sette seg i en gammel e28 turbo og rase avgårde. :)

Vet jeg ingenting om desverre... Ennå ;)

Godt at det er sving på din bil iallefall...

hehe har vell hatt dine biler du og;) er altid like godt og kjøre e28:)

Spent på bilder av rettinga;)

+1!

de har ikke tatt noen bilder og jeg hadde ikke noe og ta bilder med når jeg var innom i dag. :(

Håper "pasienten" blir helt frisk igjen. :)
Det gjør virkelig jeg også :oops::shock::(:roll:
Litt fettsuging her og litt botox der så blir det god stemning. :P

hehe. ja. jeg håper den blir bra igjen :) skulle egentlig være ferdig i dag. men blir kanskje ikke før etter helga. var vell litt mere jobb enn venta. + noen ekstra deler så;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...