Gå til innhold

Schulz e28 Turbo Touring.

H_Vatn
 Share

Anbefalte innlegg

er vell noe tull med bilde serveren til bimmers ja. :)

fikk nettopp telefon fra karroseriverkste får ikke tatt inn bilen min før den 10ende juli. så gatebil rudskogen rekker jeg ikke:( og dit hadde jeg skikkelig lyst:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiks det etter gatebil? Fort gjort at du trenger mer karosseriretting etter ei helg der,like gjerne samle opp litt..;)

hehe. er ikke så gira på og kjøre slik egentlig:P hadde det ikke vært for at vi hadde betalt osv for e30meet så hadde jeg nok bare snudd da og:P hadde planer om og stille ut og kjøre på gatebil og er vell ikke noe triks og stille ut med kræsja bil:P har fått time den 10 nå så får bare holde meg til det og satse på at det blir bra:) får komme sterkere tilbake;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Regner med det er greit for Halfdan, så jeg kommer med et lite off topic her..

Noen i strekning Kr.sund - Rudskogen som kan ha en grei voksen turbo liggende, med T3 flens og 2,5" eller 3" V-båndsklemme? Havarert turbo dagen før avreise !

Reiser nedover nå 16.00

Ta kontakt

Anders 99476314

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med det er greit for Halfdan, så jeg kommer med et lite off topic her..

Noen i strekning Kr.sund - Rudskogen som kan ha en grei voksen turbo liggende, med T3 flens og 2,5" eller 3" V-båndsklemme? Havarert turbo dagen før avreise !

Reiser nedover nå 16.00

Ta kontakt

Anders 99476314

Det går bra ja:) vis noen har turbo så skal jeg kjøre nedover etterjobb i dag så kan ta med jeg og..

Bilen kommet seg på verksted nå?

Ja. Den har stått der siden tirsdag nå:) ågud som jeg gleder meg til og få den igjen! Er ikke noe som er som og sette seg i en gammel e28 turbo og rase avgårde. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke noe som er som og sette seg i en gammel e28 turbo og rase avgårde. :)

Vet jeg ingenting om desverre... Ennå ;)

Godt at det er sving på din bil iallefall...

hehe har vell hatt dine biler du og;) er altid like godt og kjøre e28:)

Spent på bilder av rettinga;)

+1!

de har ikke tatt noen bilder og jeg hadde ikke noe og ta bilder med når jeg var innom i dag. :(

Håper "pasienten" blir helt frisk igjen. :)
Det gjør virkelig jeg også :oops::shock::(:roll:
Litt fettsuging her og litt botox der så blir det god stemning. :P

hehe. ja. jeg håper den blir bra igjen :) skulle egentlig være ferdig i dag. men blir kanskje ikke før etter helga. var vell litt mere jobb enn venta. + noen ekstra deler så;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...