Gå til innhold

Schulz e28 Turbo Touring.


H_Vatn
 Share

Anbefalte innlegg

Var oppom verkstedet i sta, der sto det en gammel stasj, med noen rare bakhjul?

Sier ikke fra da?:-P

Var oppom verkstedet i sta, der sto det en gammel stasj, med noen rare bakhjul?

:?:

Her kreves en fyldigere utdypelse :wink:

Fredagskvelden så tok jeg og diohrvik turen til frøya og kjørte om aure. Så en bakfelg har sprekt og dekket revna. Så fikk låne noen org 17" BMW hjul av ståle_h så vi kom oss hjem.

Schmidt felger til deg ;)

viewtopic.php?f=18&t=230377

Hehe. Neitakk har ikke lyst på stylter:) (les:18" gjør at e28 ser ut som at den står på stylter.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten update her da:)

Forrige fredag så tok jeg fri halve dagen for og dra på frøya sammen med ståle h haakjin minigris diohrvik og noen til. Før jeg kom meg fra verkste fikk jeg melding om at marius sto på bt med bilen sin og fikk mangellapp. Så jeg måtte kjøre og hente han og hjemm og hente baggen min bilen var ferdig lasta med dekk osv. Satsa som vanlig på ei helg utenskruing så dro av sted til frøya med 4hjul og ei latmansarm:) på tur dit så hoppa det og rista og slo såpass at ene bakfelgen min har sprekt. Så den skal til sveising i dag. :) bilen gikk rett igjennom teknisk så var bare og slenge på noen andre hjul og kjøre ut på banen da:) frøyabanen er en ganske kort bane med mye svinger så var morro med schulzen og:)

rfnlhn18d8zum5e7zvjz.jpg

Ankommet hotellet.

qbiu8a01jn5r6csxe6k0.jpg

Klar for og kjøre utpå:)

cp3fri9krgq9uwo8t9mg.jpg

e4quomqys13hm3n50br2.jpg

7qu0ovqh6g001zhh6xry.jpg

Helga gikk veldig bra ikke ett feilslag. Kjørte dit kjørte hele lørdagen og kjørte hjem igjen:) når jeg kom hjem parkerte jeg bilen og begynner klargjøringa til e30meet kommer update om det senere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...