leif harald Skrevet Juni 17, 2012 Share Skrevet Juni 17, 2012 Schmidt felger til deg viewtopic.php?f=18&t=230377 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Juni 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2012 Var oppom verkstedet i sta, der sto det en gammel stasj, med noen rare bakhjul? Sier ikke fra da? Var oppom verkstedet i sta, der sto det en gammel stasj, med noen rare bakhjul? Her kreves en fyldigere utdypelse Fredagskvelden så tok jeg og diohrvik turen til frøya og kjørte om aure. Så en bakfelg har sprekt og dekket revna. Så fikk låne noen org 17" BMW hjul av ståle_h så vi kom oss hjem. Schmidt felger til deg viewtopic.php?f=18&t=230377 Hehe. Neitakk har ikke lyst på stylter:) (les:18" gjør at e28 ser ut som at den står på stylter.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Juni 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2012 Liten update her da:) Forrige fredag så tok jeg fri halve dagen for og dra på frøya sammen med ståle h haakjin minigris diohrvik og noen til. Før jeg kom meg fra verkste fikk jeg melding om at marius sto på bt med bilen sin og fikk mangellapp. Så jeg måtte kjøre og hente han og hjemm og hente baggen min bilen var ferdig lasta med dekk osv. Satsa som vanlig på ei helg utenskruing så dro av sted til frøya med 4hjul og ei latmansarm:) på tur dit så hoppa det og rista og slo såpass at ene bakfelgen min har sprekt. Så den skal til sveising i dag. bilen gikk rett igjennom teknisk så var bare og slenge på noen andre hjul og kjøre ut på banen da:) frøyabanen er en ganske kort bane med mye svinger så var morro med schulzen og:) Ankommet hotellet. Klar for og kjøre utpå Helga gikk veldig bra ikke ett feilslag. Kjørte dit kjørte hele lørdagen og kjørte hjem igjen:) når jeg kom hjem parkerte jeg bilen og begynner klargjøringa til e30meet kommer update om det senere:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 19, 2012 Share Skrevet Juni 19, 2012 Nei, var bare på en liten luftetur med frøkna Skal til KR igjen i dag, så mulig jeg stikker innom i kveld eller morgen. Regner med d er 99% sjanse for å finne dere der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 22, 2012 Share Skrevet Juni 22, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juni 22, 2012 Share Skrevet Juni 22, 2012 Nei.... Dette var trist! Håper du får ornings på sakene asap Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Juni 22, 2012 Share Skrevet Juni 22, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 22, 2012 Share Skrevet Juni 22, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Juni 22, 2012 Share Skrevet Juni 22, 2012 Auda, den var lei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Juni 22, 2012 Share Skrevet Juni 22, 2012 Ånei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juni 22, 2012 Share Skrevet Juni 22, 2012 Kræsja eller hærverk?? Synd, men håper det blir fikset fort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 22, 2012 Share Skrevet Juni 22, 2012 så utrolig kjedelig :/ også den siden du matta ned og polerte opp for å få blankere også da! håper du får fikset det her på vedkommende's regning!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Juni 22, 2012 Share Skrevet Juni 22, 2012 Neeei ka sjedde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juni 22, 2012 Share Skrevet Juni 22, 2012 Fy, er du kjørt på bakfra, eller har du "klossa" selv ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 22, 2012 Share Skrevet Juni 22, 2012 Påkjørt han gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå