Gå til innhold

Schulz e28 Turbo Touring.


H_Vatn
 Share

Anbefalte innlegg

Litt trist oppdatering her nå.. var på tur til Rudskogen i 12tiden i dag. Så kjørte av ferga på sølsnes og stoppa i krysset litt lengre opp der så kom det en annen E28 sigende og kjørte i rævva på schulzen heldigvis klarte han og svinge unna sånn at han bare traff hjørnet bak. Og ikke bakluka så er bare bakskjerm fanger osv som fikk seg trykk. Skal på takst uti uka det er forsikkringssak så bilen vil nok bli retta vil jeg tro.

yu5w3wcq04fpiak5tkdm.jpg

rreggru6dch8cpb8chyl.jpg

ncrr89ur9zr8zqouern1.jpg

Mvh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jævlig surt:(, men har vell ikke blitt skeiv?, ser jo ikke såå gale ut, mgen med tanke på ossen den andré ser ut må det ha vert en god smell:s.. får håpe uansett skader att du har blitt så glad i den att du faktisk fikser den opp uansett å ommfattende det er!, for dette er dessidert norges råeste e28!, og den fortjener ett liv på veien:), lykke til!!, følger med:)

Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg legger meg helt flat , veldig sløvt og uoppmerktsomt fra min side. Denne skal uansett fikses , om jeg så blir gjeldslave resten av livet. Jeg er veldig takknemlig hvordan halfdan reagerte og denne skal fikses , off. Men jeg beklager virkelig å ødelegge helg/sesong for deg , det er så flauut:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånt skjer den beste Haakjin! utrolig trist for begge to! så ut som du kanskje fikk den værste smellen haakjin? Uansett håper jeg begge kommer dere opp på beina og ut på fire hjul igjen! lykke til begge to!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit happens. Skyter ikke håkon for dette. Er ikke noe vits i og være grinete på han pga dette. Bilen min er godt forsikra så den blir oppfiksa.. håkon sin tar vi nok på dugnad:) bilene skal på veien igjen. Han hadde ikke stor fart så er ganske rart at det blei såpass skader egentlig. Men er jo sånn som skjer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...