Haakjin Skrevet Juni 22, 2012 Skrevet Juni 22, 2012 Rart å si , men takk gud for at jeg kom værst ut av dette , målet mitt var å få halfdan videre på treff, for dette han gledd seg lenge til. Så vi parkerte min å dro nedover med at jeg satt på touringen som andros kjøre med e30 på henger. Jeg valgte ikke å se så mye på bilen min , for det var og er schulzen som er mine tanker nå. En kjedelig sedan er å oppdrive igjen og jeg velger å se om det er noe å berge over helga.. Takk gud for at jeg berga bakluka på schulzen..
Jørgen Lie Skrevet Juni 22, 2012 Skrevet Juni 22, 2012 Shit happens. Skyter ikke håkon for dette. Er ikke noe vits i og være grinete på han pga dette. Bilen min er godt forsikra så den blir oppfiksa.. håkon sin tar vi nok på dugnad:) bilene skal på veien igjen. Han hadde ikke stor fart så er ganske rart at det blei såpass skader egentlig. Men er jo sånn som skjer. Bra motet holdes oppe! Dette får du jo fiksa. Å Håkon; Tenker din kommer fint på veien igjen også Dette er sånt som kan skje, å enda større sjanse for at ting skjer i en slik setting! Selvfølgelig dritkjipt, men d ordner seg
///MoePower Skrevet Juni 22, 2012 Skrevet Juni 22, 2012 Note to self: Ikke dra på biltur med Håkon! Sorry, klarte ikke la være.. Nesten litt rart at ikke schulzen tok mer skade, mtp hva den andre pådro seg. Schulzen fikk trøkken rett i støtfangeren, den andre over støtfangeren?
RS-Heggem Skrevet Juni 22, 2012 Skrevet Juni 22, 2012 Trist å se, men som sagt det er jo bare en bruksgjenstand. Er vel ikke mange dagene før den er som ny igjen tenker jeg. Lykke til!
Peak Skrevet Juni 22, 2012 Skrevet Juni 22, 2012 Sånt skjer den beste Haakjin! utrolig trist for begge to! så ut som du kanskje fikk den værste smellen haakjin? Uansett håper jeg begge kommer dere opp på beina og ut på fire hjul igjen! lykke til begge to! Helt enig med hva Tzunami skriver her, kan skje den beste det der...
H_Vatn Skrevet Juni 23, 2012 Forfatter Skrevet Juni 23, 2012 Note to self: Ikke dra på biltur med Håkon! Sorry, klarte ikke la være.. Nesten litt rart at ikke schulzen tok mer skade, mtp hva den andre pådro seg. Schulzen fikk trøkken rett i støtfangeren, den andre over støtfangeren? Haha. Vær grei mot han da:) Ja.. forundrer meg litt det der. Men schulzen har jo en del ekstra plater og profiler baki der. Og håkon fikk fangeren sin under min så derfor han sin blei såpass trykt. Og det ser vell værre ut enn det er:) Trist å se, men som sagt det er jo bare en bruksgjenstand. Er vel ikke mange dagene før den er som ny igjen tenker jeg. Lykke til! Ja er sant det. Spørs jo hvor lang tid verkste skal bruke på og rette den opp:) Sånt skjer den beste Haakjin! utrolig trist for begge to! så ut som du kanskje fikk den værste smellen haakjin? Uansett håper jeg begge kommer dere opp på beina og ut på fire hjul igjen! lykke til begge to! Helt enig med hva Tzunami skriver her, kan skje den beste det der... Det kan skje den beste. Er aldri morro og kræsje i noen. Var heller ikke morro og komme hjem til mor når jeg hadde kondemnert jaguaren hennes:)
fizn Skrevet Juni 23, 2012 Skrevet Juni 23, 2012 Kjipe greier, men er vell bare å ta det sure bite fra eple og holde motivasjonen oppe. Ellers fra din side er det også kjedelig nok folk krasjer i din bil, verste jeg vet er når noen ødelegger mine ting. Blir for dumt å klikke mongo, mtp på dens vegne.
RS-Heggem Skrevet Juni 23, 2012 Skrevet Juni 23, 2012 Trist å se, men som sagt det er jo bare en bruksgjenstand. Er vel ikke mange dagene før den er som ny igjen tenker jeg. Lykke til! Ja er sant det. Spørs jo hvor lang tid verkste skal bruke på og rette den opp:) Du har ikke lyst til å gjøre arbeidet selv da, så du har full kontroll på det?
joachim sørlie Skrevet Juni 23, 2012 Skrevet Juni 23, 2012 Syntes det er bra at du tar det såpass bra, tyder bare på at dere er gode venner alt kan skje, men tipper dere får ordnet det raskt og Håkon, det her ordner seg, tipper du har litt bad feeling, men slikt skjer bare kos dere masse på treff og roadtrip
golf325turbo Skrevet Juni 23, 2012 Skrevet Juni 23, 2012 huff, synd dette! håper alt blir retta opp på begge biler blir den retta før sommer treffe på rudskogen ? gira på å se denne live
Mjørgen Skrevet Juni 23, 2012 Skrevet Juni 23, 2012 Med d pågangsmotet deres er d ikke lenge før bilen er like fin igjen!
Haakjin Skrevet Juni 23, 2012 Skrevet Juni 23, 2012 Nei , og det skal jeg sørge for. Bare ikke det jævla forsinringselskapet bruker flere år på finne ut hva de velger å gjøre...
635csi Skrevet Juni 23, 2012 Skrevet Juni 23, 2012 Synd med bilene deres gutter, men kjenner jeg dere rett så ordner det seg for begge parter Skulle dere sørover på treff
jakobm5 Skrevet Juni 23, 2012 Skrevet Juni 23, 2012 Kjedelie greier... Kasko på begge håper jeg... Åssen blir d å få deler til turingen da? :/
H_Vatn Skrevet Juni 25, 2012 Forfatter Skrevet Juni 25, 2012 Trist å se, men som sagt det er jo bare en bruksgjenstand. Er vel ikke mange dagene før den er som ny igjen tenker jeg. Lykke til! Ja er sant det. Spørs jo hvor lang tid verkste skal bruke på og rette den opp:) Du har ikke lyst til å gjøre arbeidet selv da, så du har full kontroll på det? jo.. har vel egentlig det. men er mulig den må dras litt i for og få dørglipa til og stemme og det vet jeg ikke om jeg er så gira på Synd med bilene deres gutter, men kjenner jeg dere rett så ordner det seg for begge parter Skulle dere sørover på treff det ordner seg nok:) skulle på rudskogen alle mann ja. men bilen til håkon blei ikke med schulzen kjørte jeg ned ferdig kræsja. Kjedelie greier... Kasko på begge håper jeg... Åssen blir d å få deler til turingen da? :/ kun min som har kasko. baklykta lagde jeg jo selv. så må få mekka en ny bakskjerm igjen da av en orginal en til sedan:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå