Gå til innhold

Schulz e28 Turbo Touring.


H_Vatn
 Share

Anbefalte innlegg

tenker det hjalp litt på frustrasjonen ;D

og spinne litt hjelper altid på humøret:)

Kjedeleg med skaden, dog overkommeleg å fikse ser det ut til. Korleis er det med baklylktene på denne, er vel litt spesielt når det er til Schultz, eller er det berre å modde ei orginal ei?

overkommelig er det nok. veldigkjedlig men det ordner seg vell. baklykta må lages utav ei orginal ei ja:P

Han kommenterte tidligere at han hadde modifisert den selv, så han klarer nok å få til en til tenker jeg ;)

har gjort det før så skal ikke være noe problem nei..:)

Var morro å hilse på :) godt morten ordnet med hjul til alle :)

ja var trivelig:) treffes vell igjen;) bra morten fikser hjul ja:P

hehe :P ja jeg må jo ha med litt :P

du fikk jo ikke brukt de opp på din egen bil så vi måtte jo få til noe;)

Konge bilder og ikke minst bil! Dette gir motivasjon! :D

takker for det:)

får vell oppdatere litt her med det samme:) etter frøya helga så parkerte jeg bilen. plukka av grenrør og turbo og fikk grenrøret sveisa på nytt:) da noen sveiser hadde sprekt. monterte sammen og justerte litt høyde og så sto rudskogen og e30 meet for tur. og det blei ikke helt som planlakt gitt.

da jeg blei på kjørt av en annen e28 her inne som dere sikkert har fått med dere:)

noen bilder:)

070vn973ob5uz9wmazuz.jpg

i verkste etter en hard dag på frøya.

granl8nhrye7ynbtlmux.jpg

demontert

255ewfy6hlcfouzgxqhd.jpg

sprekt grenrør. tok ikke noe bilder av montering desværre.

i9afc1j91e6mmbw0zf35.jpg

klare til avreise:)

3551v5hs9s98ycau2q8b.jpg

framerst i fergekøa:)

qy3mws4p7pz3eops15j2.jpg

stoppa i krysset rett etter ferga og blei påkjørt desværre.

puj04b1b0fr96z6boxsu.jpg

andre bilen.

q1h6fqnar75upx1mlk7s.jpg

jeg sto heldigvis mener jeg ikke på bremsen. så jeg bare trilla framover når han traff meg. noe som kanskje begrensa skadene litt:)

s96ekaajvx039bndnxwl.jpg

må vell ha ny lykt bakskjerm fanger list og bakplate. + noen timer med banking og sveising for og få det til og passe.

blizpktdvdxmnrwy9z6k.jpg

på fredag kjørte vi bare til hamar og var hos Anders 87 her inne. kom ett par pene e36er på besøk og endte i en trivelig kveld med mange bmw karer:) lørdags morgen kjørte vi vidre til rudskogen hadde noen stopp til og endte vell med 8 fete bmwer på rad tror jeg:) 5x30 2xe28 og en e34 trekkvogn med e30 på henger.

7e88gthbwz6cjvfvdz59.jpg

de som fikk pokal på e30meet. jeg fikk pokal for treffets mest uheldige. får vell takke haakjin for den;)

weyyg7v1do6hhh0y3xej.jpg

i kø for og slippe ut på banen.

ugxt6gdsz6t4sr5v7e2j.jpg

litt gummi blei brukt:P subba litt fram

7vkmnbyf0locxqhct5i0.jpg

klar for litt hardkjør:)

zjdl9f705ldl3nsff81g.jpg

på tur hjem igjen. måtte fylle opp tanken. (igjen) fangeren fram løsna på banen så den hang på halv8 så tok den av og la den i bagasjen sleit skiltet av fangeren og la det i frontruta.

det var vell alt for nå. var på takst i dag får vite mer i løpet av uka. så fram til vi vet mer så står bilen fint.

vis det er noen som har bilde eller film så send det til meg eller post det her:) så vil jeg takke e30meet gutta for ett knall treff og alle andre som var med og gjøre dette til ei bra helg!

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ha deg en banebil:)

tanken har slått meg.. men er lite gira på en bil jeg ikke kan kjøre til treff kjøre på banen og kjøre hjem igjen liksom. så er det den jævla økonomien da vettu:P

moro å se at du bruker denne på banen, men dette er jo nærmest mere en utstillingsbil enn bane bil da denne er så sjelden, og SÅ FIN :D

biler er bygd for og brukes. :)

jeg føler att det er jeg som bruker denne mest på banen :P hehe tror jeg har kjørt fler runder og brukt opp mer dekk på denna enn halfdan selv egentlig, eller hva halfdan? :P

hehe. tja. du har fått brukt den endel. men det har vell noe med at du kan og kjøre og har stilt ganske så bra opp for meg når jeg har trengt det så litt må du jo få igjen for det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg ble imponert over hvor frisk den var mtp. at den ikke lada mer enn 0.35? Synes også det står respekt av at du bruker bilen som du gjør og i tillegg er så real og låner bort bilen til Morten.

Han er jo ikke akkurat den som fiser rundt bana for å si det sånn haha

FET BIL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...