Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

blir billigere, og ikke noe problem å lakke med en sånn kant, for å skjule evt skille..

ser meget bra ut vatn! ;) kan hende jeg tar turen opp til kristiansund om noen uker, så hadde ikke vært feil å ta en titt på denne da! :)

Skrevet
  Tzunami skrev:
blir billigere, og ikke noe problem å lakke med en sånn kant, for å skjule evt skille..

ser meget bra ut vatn! ;) kan hende jeg tar turen opp til kristiansund om noen uker, så hadde ikke vært feil å ta en titt på denne da! :)

Vet at det er billigere. Men ser ikke grunnen til å gjøre det på en sånn bil.

Er fryktelig lite ekstraarbeid å ta med resten på en forskjerm, og det blir alltid synlig for oss som ser ekstra godt ihvertfall :P

Skrevet

Jeg vill no nesten tro at det er bedre å ikke lakke hele skjermen mtp på skille? Lettere å se fargeforskjell mot andre døra og panser da, istede for slik det er nå? Bare en tanke jeg har i hodet :) Kanten er vell bare å polere bort? :D

Skrevet

nå er vel ikke dette en tett farge, så ville tatt hele skjermen. man legger kun farge over skaden og ikke har fullt dekk mot døra, men så klarlakk over hele skjermen. da har man flekket fargen uten synlige skjøter.

Skrevet
  Pedi skrev:
Lookin' good!!

Godt å se..

takk. var godt og få litt farge på igjen ja

kvammis skrev:
Hadde dere avtalt at forskjerm bare skulle lakkes nedre del ? Og hvorfor ?

jeg hadde avtalt det med de ja. var ikke noen skader på øvre del. så hadde ikke noe hensikt og lakke øvre del.

jakobm5 skrev:
Nice:) få montert å mere bilder :)

bilder kommer

kvammis skrev:
  Tzunami skrev:

Vet at det er billigere. Men ser ikke grunnen til å gjøre det på en sånn bil.

Er fryktelig lite ekstraarbeid å ta med resten på en forskjerm, og det blir alltid synlig for oss som ser ekstra godt ihvertfall :P

da har du et helt sinnsykt syn hvertfall. for jeg kjenner ikke noe skjøt og jeg ser den ikke. og når bilen har fått seg en runde med poleringsmaskina igjen så finner du den hvertfall ikke:)

Tzunami skrev:
Det er jeg helt enig i! :P hadde tatt hele skjermen jeg også ;) men vi får se, kanskje vatn har en grunn til det? :P
  Haakjin skrev:
Jeg vill no nesten tro at det er bedre å ikke lakke hele skjermen mtp på skille? Lettere å se fargeforskjell mot andre døra og panser da, istede for slik det er nå? Bare en tanke jeg har i hodet :) Kanten er vell bare å polere bort? :D

noen spesiell grunn har jeg ikke jeg skulle bare ha lakka skaden jeg hadde pådratt framskjermen jeg. de som gjorde skille sånn som det der og når det ikke synes har det ingen betydning for meg:)

martinwenberg skrev:
Ser bra ut dette!!
  Tynes944 skrev:
Ser bra ut! :D

takk:)

NeonMuffler skrev:
nå er vel ikke dette en tett farge, så ville tatt hele skjermen. man legger kun farge over skaden og ikke har fullt dekk mot døra, men så klarlakk over hele skjermen. da har man flekket fargen uten synlige skjøter.

stemmer det:)

forøvrig så har jeg fått tilbakebilen for og fikse div selv mens jeg venter på ny time da baksjermen ikke blei helt som den skulle. men de kranglet ikke på og gjøre det opp igjen så den skal inn igjen om en ukes tid els:) imellomtiden så får jeg fiksa mye annet som har fått litt påkjenning denne sommmeren:P

Skrevet

Så bra denne blir rettet opp i gjen Vatn! Veldig sjelden bil som bør være på veien lenge! :)

Jeg har prøvd å fulgt med mye i denne tråden, men ikke fått helt grep på hva slags maskin den har? Hvor mye hester har du i denne nå? :)

Skrevet
  thewiz skrev:
Så bra denne blir rettet opp i gjen Vatn! Veldig sjelden bil som bør være på veien lenge! :)

Jeg har prøvd å fulgt med mye i denne tråden, men ikke fått helt grep på hva slags maskin den har? Hvor mye hester har du i denne nå? :)

Hvis jeg ikke er helt på viddene nå så er det vel en M30b35 med tilhørende sneglehus og M5-innsug.

Skrevet
  haakon85 skrev:
  thewiz skrev:

Hvis jeg ikke er helt på viddene nå så er det vel en M30b35 med tilhørende sneglehus og M5-innsug.

m30b34 ja ;)

Skrevet
  Morty999 skrev:
  haakon85 skrev:
  thewiz skrev:

m30b34 ja ;)

Det er no ikke det? B35 topp? ;p Men du kaller det vell b34 pga kompen? :P Og org B34 da men :D

Skrevet
  Haakjin skrev:

Det er no ikke det? B35 topp? ;p Men du kaller det vell b34 pga kompen? :P Og org B34 da men :D

det er en b34 okke som! 3430ccm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...