///MoePower Skrevet Juli 4, 2011 Share Skrevet Juli 4, 2011 men skulle hatt den plata di foran varmeapp motor hehe Hvorfor skjønte jeg at du kom til å kommentere den plata..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juli 4, 2011 Share Skrevet Juli 4, 2011 veeerst:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Juli 4, 2011 Share Skrevet Juli 4, 2011 D ser heilt ufattelig Bra ut! i må få komme en tur og sjå på na bilen når den bli ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Juli 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2011 Bilen starter og går nå. Har og kjørt en liten tur:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 5, 2011 Share Skrevet Juli 5, 2011 spinnebilder snart ute da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Juli 5, 2011 Share Skrevet Juli 5, 2011 Bilen starter og går nå. Har og kjørt en liten tur:D Aaaarg! Misunner deg pågangsmot og muligheten til å bruke så mange timer i garasjen!!! Får så mye gjort da..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Juli 5, 2011 Share Skrevet Juli 5, 2011 1+ på den med muligheten til og holde på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iv3rs3n Skrevet Juli 5, 2011 Share Skrevet Juli 5, 2011 Den muligheten er det lett å angre på da man mest sannsynlig går på ferie uten lønn.... Da stopper byggeprosessen raskt opp.. Men skal ha for innsats og pågangsmot Halfdan, det ska du.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blækkbankarn Skrevet Juli 5, 2011 Share Skrevet Juli 5, 2011 Den muligheten er det lett å angre på da man mest sannsynlig går på ferie uten lønn.... Da stopper byggeprosessen raskt opp.. Men skal ha for innsats og pågangsmot Halfdan, det ska du.. hallo! er vell ikke akkurat den rette plassen for å gå til personangrep dette forumet!!! for å si d sånn, jeg hadde gidd en lang f i ferien min for å fått halt iland dette prosjektet!! å har vi nok gullhår en viss plass klarer vi å komme oss på rudskogen med bilen! myye mer verd det en en lusen ferietur!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardk Skrevet Juli 5, 2011 Share Skrevet Juli 5, 2011 nice,nice,nice,nice å atter nice gleder meg til å se den live Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Juli 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2011 hvordan jeg bruker pengene og tiden min er vell egentlig opp til meg.. men denne bilen skulle bare være fort gjort og pusse opp til bruks stand og med 2,0l men.. så begynte ballen og rulle og påkosten har tatt av litt for og si det slik og da tar det tid og penger! og det og ta ei total restaurering på under 2mnd er faen meg hardt! så om jeg kommer meg på rudskogen med denne til helga så vil jeg faen meg ha litt for det for vi har jobba rævva av oss. over til noe annet. det går i pussing! død over de som setter fra seg slike biler på sånne plasser! makan alt til bulker og faen skap. og er ikke noe bedre med tanke på hvordan bilen var bygd i sin tid. tør og påstå at vi har brukt mindre sparkel nå vi enn det schulz gjorde. og rettere linjer osv blir det og:D holder og på med ny eksos fra grenrøra og bak:) kommer bilder når det nermer seg ferdig. men nå er det natt. opp om 3-4timer og fortsette Skal vi rekke dette:) kjekt med ferie! mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Juli 6, 2011 Share Skrevet Juli 6, 2011 Dette her blir jo kjempe bra! gleder meg til å se den ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juli 6, 2011 Share Skrevet Juli 6, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iv3rs3n Skrevet Juli 6, 2011 Share Skrevet Juli 6, 2011 Sa ikkje at det ikke va verd det, villa bare påpek at tiden t å gjøra nå slik e det ikkje gud å hvermann som har.. Nok om den saken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet Juli 6, 2011 Share Skrevet Juli 6, 2011 stå på, dette blir så rått må dere ha lykke til med siste inspurt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå