Gå til innhold

Schulz e28 Turbo Touring.


H_Vatn
 Share

Anbefalte innlegg

"Congratulations. You are officially my favorite person on the internet. My hero. I want to be just like you.

Best thread on SW, hands down."

Ser selveste oppfinneren av Rusty er storbegeistret av gliset ditt også ja! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som tidligere sagt så altfor mange ganger før, nå angrer jeg på at jeg solgte Schulzen min.... :angry::stupid::gunfire::devil:

Eneste lyspunktet er jo at den fortsatt er i familien da....

Dette er dritrått Vatn, ser skikkelig bra ut. JEG hadde nok valgt en annen farge, men det er jo en smakssak. Bilen ser dritbra ut nå, og jeg digger den. Dere har gjort et bra stykke arbeid.

Som jeg nevnte for deg når jeg var der oppe i nord på besøk: så fort dere er ferdige med Schulzen, så bestiller jeg en flybillett til dere - så får dere ta ei økt på E28en min... Så hadde den kanskje blitt ferdig den også, hehe...

Stå på, virkelig bra arbeid....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på at det blir CCN til neste helg spruddel, vi skal vel prøve å komme oss til et lokalt biltreff her i nærområdet da.. :)

Vurderer å stille med halfdans e28 touring (schulz :P ) min e34 touring, og prøver å tenke om noen med e39 touring kan stille, så kan vi stå 3 generasjoner atmed hverandre :)

Skal si vi var spent da vi sto utafor lakkboksen og venta på at bilen skulle tørke, godt å tenke på at det nå slipper å bli flere netter uten søvn å masse karosseriarbeid for å gjøre klar bilen.. :) Kun kose montering igjen nå for Halfdan.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på at det blir CCN til neste helg spruddel, vi skal vel prøve å komme oss til et lokalt biltreff her i nærområdet da.. :)

Vurderer å stille med halfdans e28 touring (schulz :P ) min e34 touring, og prøver å tenke om noen med e39 touring kan stille, så kan vi stå 3 generasjoner atmed hverandre :)

Sorry for OT...Men hvilket treff er det og når? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...