Gå til innhold

Schulz e28 Turbo Touring.


H_Vatn
 Share

Anbefalte innlegg

Herreminflosshatt! At noe så stygt kan bli så lekkert. Schultzen er jo ikke akkurat noe fruktfat i mine øyne, men med det utseendet du får til på denne her så blir det jo bare nydelig.

I forhold til en z4 var den et fruktfat FØR han begynte ombygginga av Schultzen! :P

Forøvrig en griserå bil, skikkelig riktig og fargevalget var modig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D sykt morro og få såpass respons! still going strong her enda! monterer frontrute nå! (alene) har igjen ett par dører og bagasjelokket og noe små piss. som tar tid! desværre. blir ikke bilen helt ferdig inni til dette treffet men skal være så godt som utvendig hvertfall! jeg skal på treff om så ohrvik må slepe bilen dit!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde jeg hatt tid til og legge ut bilder så! eller mobil som hadde funka(streika mens jeg sto og skreiv melding tidligere i dag.) har strøm på kameraet og men ikke minnebrikke da jeg sovna fra den mens den sto i pcen:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

argh... Rekner med det kommer mye bilder av denne herligheten etter du har vert på treffet ! Gleder meg :D

Edit: Sender ned 524`en min til deg, så får du pusse den opp for meg! hehe

kommer vell endel bilder da ja..

gjør det du. send med vognkort del 2 og da;) så får du den aldri tilbake! angrer som en utpissa hund på at jeg solgte min 524td!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...