Morty999 Skrevet August 13, 2011 Share Skrevet August 13, 2011 følge med hvor fartsdumpene er da vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet August 13, 2011 Forfatter Share Skrevet August 13, 2011 må regne med litt svinn når en skal prøve og henge på en m5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 13, 2011 Share Skrevet August 13, 2011 hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet August 13, 2011 Share Skrevet August 13, 2011 Ble driitbra den der! stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet August 13, 2011 Forfatter Share Skrevet August 13, 2011 noen bilder som blei tatt av jørgen lie mens jeg var på jobb i dag:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 13, 2011 Share Skrevet August 13, 2011 må si jeg likte den bilen vil ha e28 touring jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet August 13, 2011 Forfatter Share Skrevet August 13, 2011 hehe ja:P er bare og begynne og lete etter en det:P en ting er hvertfall helt sikkert jeg skal ikke gjøre samme jobben på nesten 3mnd igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 13, 2011 Share Skrevet August 13, 2011 kan få 5 mnd med bilen min hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet August 13, 2011 Forfatter Share Skrevet August 13, 2011 hehe vi får se:P "sjefen" kommer hjem fra syden i dag så får diskutere litt med han:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet August 13, 2011 Share Skrevet August 13, 2011 helt råååå bil !! finnes jo faen ikke ord. stå på gutta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet August 13, 2011 Share Skrevet August 13, 2011 Som tidligere nevnt. HELT RÅÅ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet August 13, 2011 Share Skrevet August 13, 2011 Hvordan gikk det ut og inn på ferga da? ser for meg at det kan by på problemer:P Bilen er i hvertfall helt sykt sjef Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet August 13, 2011 Share Skrevet August 13, 2011 Den er så riktig denne bilen, trenger noen breiere bak felger og kanjse et sett til du kan bytte på. Men XL reg nr er ikke noen fint, og spes ikke på denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet August 13, 2011 Share Skrevet August 13, 2011 XL er jo genialt! Xtra large e28:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet August 13, 2011 Share Skrevet August 13, 2011 Herlig skyss Enig i at felgene skulle vært breiere bak forsåvidt. Hvor breie ytterringer er det på 8,5x17 da skal tro? Med mindre felgene er spacet bak er det jo ikke mye å gå på utover mtp breiere yttering. Skifte tønne også kanskje? Sitter å ser litt på eBay nå Mange flotte ytteringer, men kan man bruke ytteringer fra andre produsenter enn OZ på disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå