Gå til innhold

Schulz e28 Turbo Touring.


H_Vatn
 Share

Anbefalte innlegg

Hvordan gikk det ut og inn på ferga da? ser for meg at det kan by på problemer:P Bilen er i hvertfall helt sykt sjef :)

ferga var nullstress.

Den er så riktig denne bilen, trenger noen breiere bak felger og kanjse et sett til du kan bytte på. :applause:

Men XL reg nr er ikke noen fint, og spes ikke på denne. :shock:

har ett sett felger til på lur;)

var nå dette regnr bilen fikk når den var "ny" så er nå bare slik:P

Herlig skyss :)

Enig i at felgene skulle vært breiere bak forsåvidt.

Hvor breie ytterringer er det på 8,5x17 da skal tro? Med mindre felgene er spacet bak er det jo ikke mye å gå på utover mtp breiere yttering. Skifte tønne også kanskje?

Sitter å ser litt på eBay nå :wink: Mange flotte ytteringer, men kan man bruke ytteringer fra andre produsenter enn OZ på disse?

er 2,5" kant rundt om her. sitter en spacer på bak nå men 3"kant bak og breiere tønne så hadde det nok blitt fint:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er nå i fredrikstad med bilen og skal være her en stund til. har vært på svenskehandel og med den:) bilen funker som en drøm bortsett fra litt liten kjølevifte så vis jeg blir stående stille for lenge så blir den litt varm:P og toppa på ekspansjonstanken holder ikke trykket skikkelig.

skulle gjærne ha tatt mye bilder fra turen og lakt ut men speilrefleksen var seff strømtom når jeg kjørte nedover:/ men morten har vell tatt ett par bilder så han kan sikkert legge ut:)

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyvaskede biler (dog halfdan sin er litt blankere enn min) :oops:

100_1754.jpg

100_1755.jpg

100_1756.jpg

100_1757.jpg

på vei nedover mot halden for en liten cruising sammen med amcar folket :P

100_1759.jpg

100_1762.jpg

100_1763.jpg

100_1765.jpg

100_1767.jpg

100_1766.jpg

må si en ting halfdan! :o fy faen å TØFF bil!.. andreas blei helt målløs hvor tøff den der var :P og han ville hvertfall ha e28 etter å ha sett denna.. hehe :D:D

[-o<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøre med den fine schultzen i regnværet som har vært nå? Nesten litt fyfy det! :P får sperre opp øynene jeg da;) kanskje jeg ser han fremtil 12-tiden i morgen før jeg fyller tanken og setter avgårde mot ål:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøre med den fine schultzen i regnværet som har vært nå? Nesten litt fyfy det! :P får sperre opp øynene jeg da;) kanskje jeg ser han fremtil 12-tiden i morgen før jeg fyller tanken og setter avgårde mot ål:p

var ikke like morro og kjøre i regnet i går nei som det var og kjøre i sola på lørdag!

skal vell til lørenskog en runde sammen med morten om ikke så lenge.

Komme til arendal imorra, vettu.....

Meldt sol og blå himmel her nede, rundt 18.00 iallefall 8)

kanskje det ja;) hadde vært morro og fått sammen en liten gjeng til ett bimmers treff:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...