Gå til innhold

Schulz e28 Turbo Touring.


H_Vatn
 Share

Anbefalte innlegg

men ferga går ikke så seint så måtte kjøre om sunndal. fy faen for noen drittveier! helt sykt.

synd ingen av dere fra åndalsnes var ute og kjørte når jeg dro nedover. det var jo "tidlig" på dagen i forhold;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men ferga går ikke så seint så måtte kjøre om sunndal. fy faen for noen drittveier! helt sykt.

synd ingen av dere fra åndalsnes var ute og kjørte når jeg dro nedover. det var jo "tidlig" på dagen i forhold;)

Ja d va jævlig dumt! Hehe ja da kjørte du vistdalsheia å d e en helvettes vei!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjørte om oppdal jeg;) men jævlige nok noen av de veiene og;) vell hjemme nå hvertfall uten nevneverdigeproblemer egentlig.

da har du jo bevist att bygget ditt holder mål;) denne må sees en dag :D

så lenge det varte.. liten driftsstopp nå med knekt vippearm på syl 1 min første vippearm faktisk:P

shit happends noen timer med skruing i morgen så er den vell oppe og gå igjen tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en av norges råeste bmwer! Halfdan du e HELTEN MIN!!

Om du regga deg kun for det innlegget så er du helten min :applause:

Vegard har hatt en del timer sveising, kapping og pussing på Schulz'en.. ;) Så han vet godt hva som ligger bak denne bilen ! :D

Tilbake på veien igjen snart da Halfdan? Æ regne med du kjem å hente mæ med Schulzen når æ kjem hjem fra sjøen, da forrige prøvetur ble meget kort mtp en stk avvridd stikkaksling.. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når vi var og henta denne bilen tok broren min ett bilde av den som han la ut på facebook i går tenkte jeg skulle legge ut det:P dette var tatt den 21 mai den dagen vi var i trheim og henta den:)

før

297315_10150267272617046_590977045_8196878_2646290_n.jpg

etter:)

296130_10150751549610274_679860273_20244127_8124394_n.jpg

kan vell si den har fått en ekstrem makeover? de siste 3mnd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...