Gå til innhold

Schulz e28 Turbo Touring.


H_Vatn
 Share

Anbefalte innlegg

Råere før :) hehe

synes jeg og 8)

Madness, denne her må du ta skikkelig vare på...

Å aldri selg, for den stiger nok i pris som årene forsvinner. :)

denne skal tas vare på ja:) kommer nok ikke til og synke i pris:) blir jo ikke noe fler av de hvertfall.

hadde vært morro og vist hva folk har lyst til og gi for den da:)

Har vel fått prøvd den litt på bane også nå i dag hører jeg rykter om :wink:

har vært ett par rolige runder på bane i dag ja. blir litt mer morro pårudskogen da en kan kjøre litt hardere;)

det var vel ingen som så for seg at den skulle se sånn ut i dag når den ble henta i mai :P

hadde vel egentlig ikke forventa det helt selv heller:)

det finnes bare ikke ord for hvor fin denne er blitt.. elsker den.. :D

takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var på gokartbanen på halsa og kjørte gokart. så spurte om jeg fikk kjøre noen runder med schulzen og det gikk under tvil:) så kjørte noen runder da:) mye krappe svinger så blei litt ratting fram og tilbake:) så når vi skulle dra hjem igjen da så hadde servo reima tatt kveld:P men bilen funka jo fordi uten om den fjuskinga jeg har fått da. så på tur til verkste i sta for og feil søke så gikk det hull på en slange til olje kjøleren så akkurat nå så er jeg litt lei men får vell bare gå ned i verkste igjen og fortsette. bilen kan jo ikke stå:) er vell treff en plass snart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lukter salg snart da ;)

hehe. nei tror nok ikke denne blir solgt med det første gitt.. må tåle litt motgang! men det hadde sikkert vært en fin bil for deg og bytta ut e34en med da;)

imponerende arbeid :applause: har den gamle eieren fått ett bilde av den eller?

har ikke fått somla meg til og sendt han bilde enda nei. men skal kjøre innom han en gang jeg er i trheim:)

fikk sms istad "hva byr du for shultzen" :o

et svakt øyeblikk;)

Du kommer til å angre oppigjennom åra vist du selger denne nå [-X

det tror jeg og!

Haha, fikk ei jeg også pålydene " du skal ikke ha deg touring da?" tror nok det bare var spøk gutter :wink: lov å være lei når enn har holdt på konstant, til alle døgnestider i 3 mnd

samme svake øyeblikk som mortefikk:P tror vi har litt lov til og være lei ja:)

Hjemme du på fredag?

Jeg, Pernezz og Thunegutt kommer i land på fredag ettermiddag med samme helikopter.

jeg er hjemme jeg vettu:) ferdig på jobb i 4-5tiden:) bare si fra dere så skal jeg få henta dere:)

i sta så kom marius på jobb til meg for vi skulle vei og se på en bil da:) så vi kjørte schulz. og det gikk jo fint helt til vi skulle plukke opp dama hans. da begynte den og kødde og fjuske som faen igjen. så gikk den fint litt også bare kødda den igjen. hadde veldig lyst til og finne en bergvegg og plante den i da. men gjorde ikke det:) fikk fjuska den til verkste da og begynte nok en gang og feilsøke. prøvde div andre deler og fram og tilbake. og bilen fjuska like jævlig. og jeg dritt lei så så meg blind på hele dritten egentlig. helt til roger ringte og spurte om jeg hadde prøvd og bytte ledninga fra coil til fordeler. nei sa jeg men skulle prøve og finne ei. hmm. lenge siden bilen ha virka så bra egentlig:P som etter jeg bytta den. fjuskinga er helt borte osv enn så lenge! godt:) så nå er det bare resten igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...