Gå til innhold

Schulz e28 Turbo Touring.


H_Vatn
 Share

Anbefalte innlegg

hehe....smøregrav er rått! Før hadde vel "alle" respektable bilverksteder en slik.... :lol:

vi har 2 på jobb. men den andre har en bremseprøver foran seg så dit kommer jeg meg ikke:P

smøregrav er herk med lav bil skal jeg si deg! :P hadde vært greit hvis de ikke hadde hatt den høye kanten rundt, kommer bare inn med rumpa av bilen, bilen er for lav ellers :P

på ene grava så har vi "bare" 5cm høy kant. men presser opp fronten fordi:P rammevanger og slik går innom så det går bra liksom. men må være forsiktig med og treffe så jeg ikke kantkjører hjula osv da:)

Må bare få lov å kommentere det her jeg å!! HELT RÅTT, sånn vogn vil jeg ha i stedenfor e30-dritten min!!

dæven, imponerende innsats!! =)

takktakk:)

kan gjerne bytte motoren din i motoren min da vis du har lyst;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare få lov å kommentere det her jeg å!! HELT RÅTT, sånn vogn vil jeg ha i stedenfor e30-dritten min!!

dæven, imponerende innsats!! =)

takktakk:)

kan gjerne bytte motoren din i motoren min da vis du har lyst;)

det skjer ikke, da får du plutselig drømmebilen min :P hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På vei hjem fra jobb i går, hadde vi en liten pause i Kristiansund. Vatn himself var på jobb, så han sendte Blekkbankern med bilen så Jeg, Pernezz og Thunegutt kunne få en kikk på doningen.

2oaq2rdu9dz9rr51w5db.jpg

55fprhjhke7pyna5ps3m.jpg

97rh8pjon21zm5opdr5l.jpg

Det var kjekt å se en slik bil igjen, og se alt arbeidet som var lagt ned i den.

Men en ting vil jeg si til deg Halfdan: Ikke gå i den tradisjonelle fella som altfor mange går i ang restaurering av bil.... Nå begynner du å nærme deg den etappen som kalles fullførelse og siste finish. IKKE kjør med bilen mens du gjør siste rest nå. Det er mye arbeid igjen på den bilen ennå ser jeg, for å få den i 100% stand. Det er ikke mange som egentlig ser og forstår hvor mye arbeid som gjenstår når en bil ser ut som din gjør nå. Den er jo i de fleste øyne "ferdig, men bare et par småfix igjen".... Men detaljene er mange, og lette og overse.

Du har en såpass spesiell bil, at det vil svare seg for deg å ta den siste finish. DA vil denne bilen være noe av det mest spesielle på ethvert treff du måtte finne på å delta på...

Lykke til videre med bilen, og takk for titten! Hvis jeg skal ut på samme plattform igjen, så kommer jeg til å ta kontakt igjen vettu - kjekt å treffe andre med lidenskap for Retro-Beemere som meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men en ting vil jeg si til deg Halfdan: Ikke gå i den tradisjonelle fella som altfor mange går i ang restaurering av bil.... Nå begynner du å nærme deg den etappen som kalles fullførelse og siste finish. IKKE kjør med bilen mens du gjør siste rest nå. Det er mye arbeid igjen på den bilen ennå ser jeg, for å få den i 100% stand. Det er ikke mange som egentlig ser og forstår hvor mye arbeid som gjenstår når en bil ser ut som din gjør nå. Den er jo i de fleste øyne "ferdig, men bare et par småfix igjen".... Men detaljene er mange, og lette og overse.

Du har en såpass spesiell bil, at det vil svare seg for deg å ta den siste finish. DA vil denne bilen være noe av det mest spesielle på ethvert treff du måtte finne på å delta på...

Lykke til videre med bilen, og takk for titten! Hvis jeg skal ut på samme plattform igjen, så kommer jeg til å ta kontakt igjen vettu - kjekt å treffe andre med lidenskap for Retro-Beemere som meg!

Må si meg enig i d du skriver her Pedi! Bruker man bilen i mellomtiden blir man aldri "Helt" ferdig med bilen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte Schulz'en i Kristiansund her en kveld. Holdt på kjøre av veien :lol:

hehe må ikke kjøre av veien:)

en trafikkfare denne schulzen altså....
jeg tror det, for makan til bil.. :D hadde nok kjørt av selv..

hehe er vist litt av en bil for di som vet hva det er og hvor spesiell den er;)

jeg har kjørt den :P hehe

en av få:P

Sittet her og sett gjennom hver eneste side nå, sykt å se forandringen! :D

Utrolig bra bygg!

takk:)

Strøkent!! :P Gratulerer med en praktfull bil!!! :D

takk

På vei hjem fra jobb i går, hadde vi en liten pause i Kristiansund. Vatn himself var på jobb, så han sendte Blekkbankern med bilen så Jeg, Pernezz og Thunegutt kunne få en kikk på doningen.

%7Boption%7Dhttp://images.bimmers.no/files/2oaq2rdu9dz9rr51w5db.jpg

%7Boption%7Dhttp://images.bimmers.no/files/55fprhjhke7pyna5ps3m.jpg

%7Boption%7Dhttp://images.bimmers.no/files/97rh8pjon21zm5opdr5l.jpg

Det var kjekt å se en slik bil igjen, og se alt arbeidet som var lagt ned i den.

Men en ting vil jeg si til deg Halfdan: Ikke gå i den tradisjonelle fella som altfor mange går i ang restaurering av bil.... Nå begynner du å nærme deg den etappen som kalles fullførelse og siste finish. IKKE kjør med bilen mens du gjør siste rest nå. Det er mye arbeid igjen på den bilen ennå ser jeg, for å få den i 100% stand. Det er ikke mange som egentlig ser og forstår hvor mye arbeid som gjenstår når en bil ser ut som din gjør nå. Den er jo i de fleste øyne "ferdig, men bare et par småfix igjen".... Men detaljene er mange, og lette og overse.

Du har en såpass spesiell bil, at det vil svare seg for deg å ta den siste finish. DA vil denne bilen være noe av det mest spesielle på ethvert treff du måtte finne på å delta på...

Lykke til videre med bilen, og takk for titten! Hvis jeg skal ut på samme plattform igjen, så kommer jeg til å ta kontakt igjen vettu - kjekt å treffe andre med lidenskap for Retro-Beemere som meg!

skjønner hva du mener ivar:) og bilen har stått inne på verkste siden torsdag nå for og få siste finish og montering. grunne til at den har blitt brukt er jo for og luke ut alle barne sykdommene. litt kjedlig og oppdage de på tur til treff osv når den er heelt ferdig;)

Må si meg enig i d du skriver her Pedi! Bruker man bilen i mellomtiden blir man aldri "Helt" ferdig med bilen..

stemmer. blir aldri helt ferdig med en slik bil;) har div planer til neste sesong;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...