H_Vatn Skrevet September 13, 2011 Forfatter Share Skrevet September 13, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 OFF!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 Ehhh?? Sånt stv lokk man bare setter utenpå org sedan e28? Bare fjærna bagasjelokket. Bakruta er jo der. Haha.. Grusomt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pernezz Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 Ha ha ha ha ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 Når skal du begyne på 545en da H_vatn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 Så snart han har fått tak i en sånn kasse som vist på bildene over her sikkert? Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet September 13, 2011 Forfatter Share Skrevet September 13, 2011 OFF!!! blei helt satt ut da jeg så det der. makan til stykt påbygg:P Ehhh?? Sånt stv lokk man bare setter utenpå org sedan e28? Bare fjærna bagasjelokket. Bakruta er jo der. Haha.. Grusomt! ja noe sånn:P ser jo helt jævlig ut:P :D Ha ha ha ha ha :D du og pedi har vel bestilt slike til retrogarasjen? Når skal du begyne på 545en da H_vatn? etter vintern så må vell m545en få noe stell:) Så snart han har fått tak i en sånn kasse som vist på bildene over her sikkert? Hehe faen må ikke avsløre planene mine du nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 Det er i Retrogarasjen slike fancy påbygg designes, utvikles og produseres! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pernezz Skrevet September 17, 2011 Share Skrevet September 17, 2011 Det er i Retrogarasjen slike fancy påbygg designes, utvikles og produseres! Så absolutt Ivar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet September 17, 2011 Forfatter Share Skrevet September 17, 2011 da synes jeg dere burde skamme dere;) synes litt synd i han som har sittet hele kvelden og pussa og gnikka for meg bare 3stk igjen:P skal tilbake til verkste nå og montere nylakkert takluke og nyere frontrute som forhåpentlig ikke sprekker denne gangen. ny lakkert bakluke er montert. så skal noe småtterier monteres inv før jeg skal på et lite lokalt treff i morgen. krysser fingrene for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet September 17, 2011 Share Skrevet September 17, 2011 da synes jeg dere burde skamme dere;) synes litt synd i han som har sittet hele kvelden og pussa og gnikka for meg bare 3stk igjen:P skal tilbake til verkste nå og montere nylakkert takluke og nyere frontrute som forhåpentlig ikke sprekker denne gangen. ny lakkert bakluke er montert. så skal noe småtterier monteres inv før jeg skal på et lite lokalt treff i morgen. krysser fingrene for det! Ser bra ut,håper du kommer med bilen til Ørsta 2.oktober så en kan kikke nærmere på denne sjeldne saken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet September 17, 2011 Share Skrevet September 17, 2011 Trefg hvorr?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet September 17, 2011 Forfatter Share Skrevet September 17, 2011 jås: var plana og prøve og komme seg dit ja:) jakob: midtnorsk gatebil skal ha treff på lønsethagen auto i årødalen http://www.facebook.com/#!/event.php?ei ... 0090308900 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet September 17, 2011 Share Skrevet September 17, 2011 Hm kansje i ska vaske e39"n å skli en litn tur da.. Hakje face i men e vell fra 10-11 å utover sikkert:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet September 17, 2011 Forfatter Share Skrevet September 17, 2011 11-16 tror jeg det var:) står vell på nettsiden deres sikkert:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå