Kristian Skrevet September 18, 2011 Share Skrevet September 18, 2011 11-15 faktisk;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet September 18, 2011 Share Skrevet September 18, 2011 Nå begynner det å ligne noe her ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet September 18, 2011 Share Skrevet September 18, 2011 Såg deg ikke på treff idag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet September 18, 2011 Forfatter Share Skrevet September 18, 2011 kristian: nei.. rakk ikke og bli ferdig tili nok:P også når jeg skulle begynne og kjøre da så hadde alle boltene på ene bakhjulet revet seg så måtte fikse det og da var jeg ikke i molde før litt over 3 kjørte en liten runde i sentrum før vi dro hjem igjen. var faktisk en del folk som kom bortom mens vi sto der og snakka og var nysgjerrige på bilen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet September 18, 2011 Share Skrevet September 18, 2011 Jeg savnet og å se denne i dag. Vi og tok en tur i sentrum rundt klokken 3, men var ingen å se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet September 18, 2011 Share Skrevet September 18, 2011 er rart folk kommer bort og lurer på den der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet September 18, 2011 Share Skrevet September 18, 2011 Rivd av boltene?? Hvordan gikk det til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet September 18, 2011 Share Skrevet September 18, 2011 Rivd av boltene?? Hvordan gikk det til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet September 18, 2011 Forfatter Share Skrevet September 18, 2011 Jeg savnet og å se denne i dag. Vi og tok en tur i sentrum rundt klokken 3, men var ingen å se. sto på parkeringa mellom 7eleven og moldetbadet els? er rart folk kommer bort og lurer på den der... hehe. morro det:) Rivd av boltene?? Hvordan gikk det til? ikke rivd av boltene men gjengene var rivd så måtte til med tynnere spacer og nye bolter:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet September 18, 2011 Share Skrevet September 18, 2011 Kjørte vel forbi der ja, men husker ikke at jeg så dere. Tror garantert jeg hadde spottet dere. Vet ikke om dere så oss heller? Kjørte en hvit Audi S2. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet September 18, 2011 Forfatter Share Skrevet September 18, 2011 Kjørte vel forbi der ja, men husker ikke at jeg så dere. Tror garantert jeg hadde spottet dere. Vet ikke om dere så oss heller? Kjørte en hvit Audi S2. kan ikke komme på og ha sett noe s2 nei:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet September 19, 2011 Forfatter Share Skrevet September 19, 2011 jørgen lie tok et bilde i går:) et bilde av motorrommet sånn som det er nå. de blå slange bitene skal byttes ut med svarte så nermer det seg snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 19, 2011 Share Skrevet September 19, 2011 liker opphenget til vanntanken din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet September 19, 2011 Forfatter Share Skrevet September 19, 2011 liker opphenget til vanntanken din det gjør ikke jeg! men blir ikke enig med meg selv ang den tanken der:P den er jo stygg:P skjemmer jo ut hele motorrommet:p kunne heller tenkt meg og fjerna den:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 19, 2011 Share Skrevet September 19, 2011 få på den ifra 520 igjen da, å koble den innpå bak ved varmeapp utaket funker fint det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå