H_Vatn Skrevet September 19, 2011 Forfatter Share Skrevet September 19, 2011 vi får se;) finner vell på noe lurt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet September 19, 2011 Share Skrevet September 19, 2011 Blir bare bedre og bedre for hver dag som går denne her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evovrs Skrevet September 20, 2011 Share Skrevet September 20, 2011 når vi var og henta denne bilen tok broren min ett bilde av den som han la ut på facebook i går tenkte jeg skulle legge ut det:P dette var tatt den 21 mai den dagen vi var i trheim og henta den:)før etter:) kan vell si den har fått en ekstrem makeover? de siste 3mnd? Liker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet September 22, 2011 Share Skrevet September 22, 2011 gamle bobbla til en kompis av meg var med å senka den bak husker jeg den er griiiselav. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet September 22, 2011 Forfatter Share Skrevet September 22, 2011 den er broren min sin nå er tatt opp et par knepp både foran og bak nå desværre. kom oss ikke en plass pga skruen på torsjon foran og bunnpluggen slo nedi hele tiden. tok et bilde sammen med en kompis i sta:) mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 23, 2011 Share Skrevet September 23, 2011 fargeforskjell på panser? hvorfor? :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet September 23, 2011 Share Skrevet September 23, 2011 syns det ser ut som lyset jeg. er jo tendenser til det samme på e30en også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet September 23, 2011 Forfatter Share Skrevet September 23, 2011 Er nok det at det er lys kunn ovenifra som gjør det. Fargen bryter ganske mye i forskjellig lys. Ser jo på de andre bildene at fargen er lik:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet September 25, 2011 Forfatter Share Skrevet September 25, 2011 8,5x17 med 18mm spacer fram og 10x17 med 13mm spacer bak. hjula til morten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 25, 2011 Share Skrevet September 25, 2011 lever dem gjerne tilbake.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morgan93 Skrevet September 25, 2011 Share Skrevet September 25, 2011 frakkeste e28'n jeg noensinne har sett! flott bygg : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet September 25, 2011 Share Skrevet September 25, 2011 Synes den ble fin med Alpina æu i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet September 25, 2011 Share Skrevet September 25, 2011 Synes den ble fin med Alpina æu i Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet September 25, 2011 Share Skrevet September 25, 2011 Hmmm... Nå har det seg slik at jeg elsker ACS-felgene dine, og jeg er jo Alpina-gutt tvers igjennom sjela mi.... Så dette var vanskelig... Men jeg må vel innrømme at bilen din var tøffest med ACS-felgene... Satt dere ACS-felgene på Mortens bil? Bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet September 25, 2011 Share Skrevet September 25, 2011 Kunne tengt med og sett denne med noen strøkne BBS RS på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå