Pedi Skrevet September 25, 2011 Share Skrevet September 25, 2011 8,5x17 med 18mm spacer fram og 10x17 med 13mm spacer bak. hjula til morten Hmm.... Sikker på at de er 10"x17" bak, og ikke 9,5"?? De fleste er 9,5", men det finnes 10" også - men de har somregel et spesielt innpress... Men du som har senket bilen såpass mye... Hvordan går det med de felgene foran/bak mtp klaringer? Tror du det kunne gått med 9,5" felg foran? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daigzen Skrevet September 25, 2011 Share Skrevet September 25, 2011 Fy faen dei alpina hjula satt som støpt på bilen! Nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 25, 2011 Share Skrevet September 25, 2011 8,5x17 med 18mm spacer fram og 10x17 med 13mm spacer bak. hjula til morten Hmm.... Sikker på at de er 10"x17" bak, og ikke 9,5"?? De fleste er 9,5", men det finnes 10" også - men de har somregel et spesielt innpress... Men du som har senket bilen såpass mye... Hvordan går det med de felgene foran/bak mtp klaringer? Tror du det kunne gått med 9,5" felg foran? er 10x17 bak med ET28 så det passer syns den blei grom med alpina felger har bilde av min med sykkeldekka av noen ACS felger og. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet September 25, 2011 Share Skrevet September 25, 2011 alpina var helt konge på touringen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet September 25, 2011 Share Skrevet September 25, 2011 Ja, klart jeg synes den ble grom med Alpinafelgene, ingen tvil om det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet September 25, 2011 Forfatter Share Skrevet September 25, 2011 her er et lite film klipp som viser den fæle lyden som er i schulzen nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet September 26, 2011 Share Skrevet September 26, 2011 Haha, og jeg som trodde det skulle komme dynamoulyder nå Fantastisk fin og hissig lyd i den bilen din!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet September 26, 2011 Share Skrevet September 26, 2011 Var rå med alpina hjula og, men er litt i tvil om hvem av settene jeg likte mest, er jo helt klart to ubergromme sett med felger.. Og fin lyd i den også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet September 26, 2011 Share Skrevet September 26, 2011 Var rå med alpina hjula og, men er litt i tvil om hvem av settene jeg likte mest, er jo helt klart to ubergromme sett med felger.. Og fin lyd i den også +1 (bare for å si det EN gang til ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet September 26, 2011 Share Skrevet September 26, 2011 Venter ennå på bilde av bilen på Hartgehjul jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
havardw Skrevet September 26, 2011 Share Skrevet September 26, 2011 Synes Alpinafelgene var pene, men ingen tvil om at ACS felgene var grommest! Har sett gjennom hele tråden nå, helt sinnsykt! Må være en herlig følelse å tenke på at en har gjort alt "selv". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet September 26, 2011 Share Skrevet September 26, 2011 Venter ennå på bilde av bilen på Hartgehjul jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smaagesjo Skrevet September 26, 2011 Share Skrevet September 26, 2011 Har ikkje bilde med hartge hjula da Halfdan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 26, 2011 Share Skrevet September 26, 2011 her jobbes det hardt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet September 26, 2011 Share Skrevet September 26, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå