joachim sørlie Skrevet September 26, 2011 Share Skrevet September 26, 2011 må heve bilen, må tenke på HMS at du ikke skal ødelegge ryggen av og skru.. bare og stille opp halfdan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet September 28, 2011 Forfatter Share Skrevet September 28, 2011 Da har vi montert haltech på m30en gitt:) skal bli morro og se om det er noe forskjell:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet September 28, 2011 Share Skrevet September 28, 2011 Da har vi montert haltech på m30en gitt:) skal bli morro og se om det er noe forskjell:) Haltech E6X da? Spennende! Turbo på gang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet September 28, 2011 Forfatter Share Skrevet September 28, 2011 E6X ja:) Skal bli morro og se om det blir noe mer futt. Det blir ikke turbo i denne. Ikke nå hvertfall;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet September 28, 2011 Share Skrevet September 28, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjakan Skrevet September 28, 2011 Share Skrevet September 28, 2011 Spent på å høre om de blei noke meir futt ej?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet September 29, 2011 Forfatter Share Skrevet September 29, 2011 Morten er vell ute og mapper nå regner jeg med:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet September 29, 2011 Share Skrevet September 29, 2011 du er overalt med denne bilen men i elnesvågen har jeg ikke sett deg? pereverst rå bil med nydelig stuk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet September 29, 2011 Share Skrevet September 29, 2011 Så du tør å la Morten låne den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet September 29, 2011 Forfatter Share Skrevet September 29, 2011 Jepp. Tror faktisk du skal lete litt for og finne noen som er like flink til og kjøre som Han. Er vell nesten ferdig med bensin mappet nå. Og den går vell litt bedre enn den gjorde, mappe ferdig i helga så blir det vell ikke så værst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet September 29, 2011 Forfatter Share Skrevet September 29, 2011 Haha, og jeg som trodde det skulle komme dynamoulyder nå Fantastisk fin og hissig lyd i den bilen din!!! dynamoen lagde ikke så mye lyd':P den bare virka ikke:P jeg liker ikke lyden i den men motoren er ganske kvikk ja faktisk. Var rå med alpina hjula og, men er litt i tvil om hvem av settene jeg likte mest, er jo helt klart to ubergromme sett med felger.. Og fin lyd i den også 2 gromme felgsett det ja. men er nok 3delte hjul som blir og se på denne:) Venter ennå på bilde av bilen på Hartgehjul jeg da hartgehjul? spanderer du kanskje? Synes Alpinafelgene var pene, men ingen tvil om at ACS felgene var grommest!Har sett gjennom hele tråden nå, helt sinnsykt! Må være en herlig følelse å tenke på at en har gjort alt "selv". takker for det:) morro og tenke på at den har blitt så bra på så kort tid ja. men det hadde ikke gått uten de gode kompisene som har stått på dag og natt for og hjelpe meg. her jobbes det hardt bytte av dynamo ja. morten klarte ikke holde kameraet unna:P må heve bilen, må tenke på HMS at du ikke skal ødelegge ryggen av og skru.. bare og stille opp halfdan skal jeg komme meg hel på treff i helga så må den desværre litt opp ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet September 30, 2011 Share Skrevet September 30, 2011 hartgehjul?spanderer du kanskje? Kan ta meg en tur til våren, så kan du prøve mine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Oktober 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2011 klargjøring til ccn treff i ørsta i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Oktober 1, 2011 Share Skrevet Oktober 1, 2011 Dette liker vi.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet Oktober 1, 2011 Share Skrevet Oktober 1, 2011 Gleder meg til å se denne på treffet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå