H_Vatn Skrevet Oktober 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2011 Forskjellen er at tiden det er blitt lagt ned i det bildet er sikkert like lang som du bruker på å gjøre det på ordentlig Fortsatt helt målløs hvordan det er mulig. hehe må huske at jeg har fått god hjelp da! Stygg ¨styling¨på det bilde da, og svarte nyrer er fysj fysj ;p likte ikke listene han har lakt på jeg heller. og svarte nyrer på en bil med polerte kanter er fy synes jeg.. Mange her inne som ikke har egne meninger, og henger med bare med på bølgen Svarte nyrer kan være myye bedre enn chrome Mr Silver... For de to uttalelsene der (spesielt den første linja) skulle du faktisk hatt en pris for! :applause: Tenker ikke på noen spesielle nå, men det er utrolig mange som bare "go with da flow" her inne på dette forumet, og det er jeg sterkt imot. Tidvis så velger jeg heller å gå mot strømmen - bare for å gjøre det, og irritere fettet av enkelte... gikk mot strømmen og bygde bil utav den stygge and ungen og jeg angrer ikke på at jeg gjorde det.. var jo "ingen" som likte schulz eller hadde gjort noe slikt tidligere? takker for fine ord fra de fleste her inne:) er veldig morro og høre:) i går plukka jeg og morten ned diffen min da den hadde en helt sinnsyk ulyd. som viste seg og være lager på ingående aksel. så vi shimsa opp sperra og flytta den inn i et annet hus med 4,10 utv. i dag så har vi justert litt sprut og bytta bakpotte. så nå høres den ut som en bmw. men sliter litt med at m30en rykker litt og skyter på ca 7000rpm. men morten sa det skulle være sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Oktober 6, 2011 Share Skrevet Oktober 6, 2011 Du skal alldeles ikke angre på at du tok til deg den stygge andungen. Slik du har gjort det, tenkte jeg på for en 12-13 år tilbake da jeg kjøpte den Schulz'en jeg hadde. Da var det en relativt dyr bil (den var jo bare 10 år gammel), og det var jo ingen som tenkte på å "råne opp" en slik bil. Men jeg har alltid sett potensiale i de bilene der, og nå har du vist allmenheten akkurat hva jeg tenkte (og fortsatt tenker): Schulz er en rå og unik doning! Så lykke til videre, du kommer til å bergta mange treff og forsamlinger fremover.... Så jeg får bare ikke håpe at vi kommer på samme treff til neste år, for da går folk bare forbi min... Neida, bare kødda... Jeg håper vi kan stå på samme rekke en gang på et treff, det hadde vært morro! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Oktober 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2011 angrer nok ikke så mye på det nei:) den har blitt mye bedre motatt enn det jeg trodde den kom til og bli:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Oktober 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2011 liten oppdatering da:P har bare kjørt og kost meg i regnet noen dager nå. så var jeg og marius vei og la om noen dekk tidligere i dag. så på tur derfra så sparka jeg clutch i 2 gir og la ettpar fine breie sladder så blei det rar lyd og barefjuskinga og skytinga.. jeg skjønte hva som hadde skjedd og lo litt for meg selv:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Oktober 10, 2011 Share Skrevet Oktober 10, 2011 Heldigvis i forkant da, så du slipper å ta av toppen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Oktober 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2011 hehe. ja greit at det var så langt fram:) men skal snart inn på vinterlagring/oppgradering nå så har ikke så mye og si:) har div planer for vinteren;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Oktober 10, 2011 Share Skrevet Oktober 10, 2011 har div planer for vinteren;) Og vi gleder oss til bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Oktober 10, 2011 Share Skrevet Oktober 10, 2011 Hvilken del er det som har hoppa av der? råden? Rådebank eller? (har ikke hatt mange timer i motorer..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Oktober 10, 2011 Share Skrevet Oktober 10, 2011 Er vel en knekt vippearm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Oktober 10, 2011 Share Skrevet Oktober 10, 2011 Ok, takk Man lærer ikke uten å spørre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Oktober 10, 2011 Share Skrevet Oktober 10, 2011 Ikke så uvanlig å knekke vippearmer på M30 nei.. Har knekt endel slike selv, mine har bestandig knekt på de fremste tre sylindrene. Og som pedi sier så er jo det bare kjekt mtp at man slipper å ta av toppen for å bytte de. En liten kveld i garasjen så er den vippearmen der skiftet, går ganske fort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Oktober 10, 2011 Share Skrevet Oktober 10, 2011 De fleste M30 jeg har byttet på, har røket i forkant. Har allikevel hatt inne et par 535i E34 som har røket i bakre kant. På M20 derimot, har det vært sylinder 1, 5 og 6 jeg har byttet flest på.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 10, 2011 Share Skrevet Oktober 10, 2011 7000 som turtallsperre hjelper vell heller ikke kom hjem nå =) 45 mil og snittfart på 98km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Oktober 10, 2011 Share Skrevet Oktober 10, 2011 45 mil til Kristiansund? Jeg vet at jeg virkelig suger i geografi, men 45 mil er det jo fra Oslo til meg. Og Kr. sund er langt gokkivold nord for meg, så hvor i helsikke er Auli da? Trodde det var på østlandet jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 11, 2011 Share Skrevet Oktober 11, 2011 hehe.. er 48mil fra kr.sund til husdøra mi =) bor ca 4mil fra gardermoen jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå