Gå til innhold

Schulz e28 Turbo Touring.


H_Vatn
 Share

Anbefalte innlegg

Forskjellen er at tiden det er blitt lagt ned i det bildet er sikkert like lang som du bruker på å gjøre det på ordentlig :o Fortsatt helt målløs hvordan det er mulig.

hehe må huske at jeg har fått god hjelp da!

Stygg ¨styling¨på det bilde da, og svarte nyrer er fysj fysj ;p

likte ikke listene han har lakt på jeg heller. og svarte nyrer på en bil med polerte kanter er fy synes jeg..

Mange her inne som ikke har egne meninger, og henger med bare med på bølgen :)

Svarte nyrer kan være myye bedre enn chrome ;)

Mr Silver...

For de to uttalelsene der (spesielt den første linja) skulle du faktisk hatt en pris for! :applause: :applause:

Tenker ikke på noen spesielle nå, men det er utrolig mange som bare "go with da flow" her inne på dette forumet, og det er jeg sterkt imot. Tidvis så velger jeg heller å gå mot strømmen - bare for å gjøre det, og irritere fettet av enkelte... :wink:

gikk mot strømmen og bygde bil utav den stygge and ungen og jeg angrer ikke på at jeg gjorde det.. var jo "ingen" som likte schulz eller hadde gjort noe slikt tidligere?

takker for fine ord fra de fleste her inne:) er veldig morro og høre:)

i går plukka jeg og morten ned diffen min da den hadde en helt sinnsyk ulyd. som viste seg og være lager på ingående aksel. så vi shimsa opp sperra og flytta den inn i et annet hus med 4,10 utv. i dag så har vi justert litt sprut og bytta bakpotte. så nå høres den ut som en bmw. men sliter litt med at m30en rykker litt og skyter på ca 7000rpm. men morten sa det skulle være sånn 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal alldeles ikke angre på at du tok til deg den stygge andungen. Slik du har gjort det, tenkte jeg på for en 12-13 år tilbake da jeg kjøpte den Schulz'en jeg hadde. Da var det en relativt dyr bil (den var jo bare 10 år gammel), og det var jo ingen som tenkte på å "råne opp" en slik bil. Men jeg har alltid sett potensiale i de bilene der, og nå har du vist allmenheten akkurat hva jeg tenkte (og fortsatt tenker): Schulz er en rå og unik doning!

Så lykke til videre, du kommer til å bergta mange treff og forsamlinger fremover.... Så jeg får bare ikke håpe at vi kommer på samme treff til neste år, for da går folk bare forbi min... Neida, bare kødda... ;) Jeg håper vi kan stå på samme rekke en gang på et treff, det hadde vært morro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liten oppdatering da:P har bare kjørt og kost meg i regnet noen dager nå. så var jeg og marius vei og la om noen dekk tidligere i dag. så på tur derfra så sparka jeg clutch i 2 gir og la ettpar fine breie sladder så blei det rar lyd og barefjuskinga og skytinga.. jeg skjønte hva som hadde skjedd og lo litt for meg selv:)

319238_10150330189492611_534367610_8536190_226986471_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så uvanlig å knekke vippearmer på M30 nei.. :)

Har knekt endel slike selv, mine har bestandig knekt på de fremste tre sylindrene.

Og som pedi sier så er jo det bare kjekt mtp at man slipper å ta av toppen for å bytte de.

En liten kveld i garasjen så er den vippearmen der skiftet, går ganske fort! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 mil til Kristiansund?

Jeg vet at jeg virkelig suger i geografi, men 45 mil er det jo fra Oslo til meg. Og Kr. sund er langt gokkivold nord for meg, så hvor i helsikke er Auli da? Trodde det var på østlandet jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...