joachim sørlie Skrevet Januar 15, 2012 Share Skrevet Januar 15, 2012 Joachim liker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Januar 15, 2012 Share Skrevet Januar 15, 2012 Jeg vill ha slangene til jeg skal ha ett lite budsjettbygg på 528n Halfdan! Men ser bra ut ellers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Januar 15, 2012 Share Skrevet Januar 15, 2012 Oi, dette hadde gått meg hus forbi... Måtte cooleren stå såpass lavt? Eller er det bare bildet som lyver litt? Var en stor intercooler iallefall !!! Nå må du ikke bruke opp alt fra 545en da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Januar 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2012 Joachim liker bra:) Jeg vill ha slangene til jeg skal ha ett lite budsjettbygg på 528n Halfdan! Men ser bra ut ellers ok det:) takk:) Oi, dette hadde gått meg hus forbi... Måtte cooleren stå såpass lavt? Eller er det bare bildet som lyver litt? Var en stor intercooler iallefall !!! Nå må du ikke bruke opp alt fra 545en da den er vell ikke så langt unna pansret sånn som den står nå. men den er ikke noe lavere enn det orignale frontblekket:) coolern er veldig stor ja. litt teit oppbygd og kanskje. den skulle vært mer som alpina coolern eller hatt ett inntak/uttak oppe og ett nede. denne er fra den gamle 545en og hadde ikke planer om og bruke den på M545turboen uansett så det går bra:) legger ved ett bilde av hvordan den sitter i org frontblekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daigzen Skrevet Januar 15, 2012 Share Skrevet Januar 15, 2012 AutoDB-kode: 1414026 Din gamle td eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Januar 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2012 det stemmer.. kjøp den eller den blå jeg har nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daigzen Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 det stemmer.. kjøp den eller den blå jeg har nå misforsto eg nå, eller skal du selge td`en din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Januar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2012 det stemmer.. kjøp den eller den blå jeg har nå misforsto eg nå, eller skal du selge td`en din? stemmer:) skal selge. til fordel for nyere bil/schulzen:) har ikke bruk for 5biler til og fra jobb:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daigzen Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 det stemmer.. kjøp den eller den blå jeg har nå misforsto eg nå, eller skal du selge td`en din? stemmer:) skal selge. til fordel for nyere bil/schulzen:) har ikke bruk for 5biler til og fra jobb:P Soppass ja.. Nei, eg skal selge den ene min, så fleire e28er skal ikke eg ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 jeg vil ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 Hvor mye skal du ha for td'en ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Januar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2012 Soppass ja.. Nei, eg skal selge den ene min, så fleire e28er skal ikke eg ha Får nå bare skrike ut vis du ombestemmer deg:) jeg vil ha! Bare og kjøpe da fredrik:) Hvor mye skal du ha for td'en ? Dere som er skikkelig interisert i tden får sende meg en sms/ringe meg på 40046024 eller sende meg en pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 Jeg har alpina cooler Kjøpe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 Kan jeg få ta på den Coolern? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå