Gå til innhold

Schulz e28 Turbo Touring.


H_Vatn
 Share

Anbefalte innlegg

Frekt! ;) 3" kant bak?

Takk:) har 3" kanter rundt om liggende nå men lurer på om jeg ikke skulle hatt 3,5"bak og hatt 3" bare fram istedet.

:mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen: sprekt!! Du fullfører iallefall stance-stilen med slike felger! ;)

Hehe. Tja. Blir nok og kjøre ac hjula tilvanlig og ha hartge hjula til morro:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk:) har 3" kanter rundt om liggende nå men lurer på om jeg ikke skulle hatt 3,5"bak og hatt 3" bare fram istedet.

Det er så god plass bak der, ja? Skal virkelig bli moro å se denne saken til sommeren! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser den ;) er jo bare bra når bilen ser clean ut til "vanlig" og sprek ut til morro :D

Oz hjula er ganske genialt sammensatt med tanke på at du slipper og ta av dekk og dele felgene for og ta av sentre og lakke de. Så og lakke hartge hjula i en sånn farge var bare morro da det må gjøres litt med de uansett:)

Takk:) har 3" kanter rundt om liggende nå men lurer på om jeg ikke skulle hatt 3,5"bak og hatt 3" bare fram istedet.

Det er så god plass bak der, ja? Skal virkelig bli moro å se denne saken til sommeren! ;)

Hehe tja. Altså. På det bilde jeg posta så står det 10mm spacer og da går akkurat litt utom så uten spacer og en halv" mer kant og kanskje litt mer camber så hadde jeg sluppet unna med litt poke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høh?? Kan man ta ut senteret uten å splitte hele felgen?? :)

Jepp vis du legger sentret nedpå en stol els så legger du innertønna nedpå den så kanten ytterst. Så da slipper du dele den for og ta ut sentre bare skru ut skruene og de de en kakk:) ganske lettvint og greit.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er senteret skrudd fast på baksiden da eller? :S tøft iallefall! :D

Sentre står bakerst ja. Men alt sitter med de samme skruene så er ikke skrudd fra baksiden med egne skruer vis det var det du mente:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...