Gå til innhold

Schulz e28 Turbo Touring.

H_Vatn
 Share

Anbefalte innlegg

WeeeoWw, ble som nytt i forhold :)

blei merkbar forskjell ja:D setene blei mye mykere og.

Ser ut såm jeg må få med meg noen bimmers folk fra hemne å ta ferga over å se når jeg kommer hjem igjen :D Strøkent!

er det bare og gjøre ja:) kjekt med litt besøk innimellom:)

Spennende lesing, lest alle sidene her på et par dager. Utrolig arbeid lagt ned på kort tid. Thumbs up

takker for det. ja det gikk fort en vending. altfor fort og kanskje..

plenumet ser skikkelig bra ut. liker att du bruker OEM deler, blir en cleanare look i motor rommet da. Dette kommer bli gromt

takker for det:) var clean look som var planen:)

Teste mot touringen min når jeg er ferdig du din klovn :P

Min suger selv, din har pustehjelp :P

ja?:P din er jo hyperventilert! og større volum?:P

Ser sykt bra ut. Schulz er jævlig rått :D

takker for det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, gjør ingenting at det går litt fort. Eg føler eg mister gnisten fort når det blir stående uregistrert lenge. Det er viktig og nyte bilen og samtidig luke ut feil som en kunn finner under bruk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:applause:

8)

Dette blir nydelig;)
Gromt :D:D

Takker:) blir morro og se om det funker nå da:)

har sett denne bilen i byn et par ganger, ble virkelig overasket nå som jeg ser hvor mye jobb du har lagt ned i denne! grom bil :-D

Hehe. Takker for det:-) har blitt noen timer ja. Og flere det blir noen lange dager før moldestuket treffet i mai. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gledes til sommer nå ja.. venter at det skal komme noen kasser med deler nå enav dagene. :)

Har fått gjort litt da..

mbpye7851gvhrqjoej58.jpg

plassert olje kjøler og fått lagd slanger til den. Takk til tess;)

vplb10b7tob0vubxrqwi.jpg

69gww5zu9oh5j013kuy7.jpg

fått sveisa om termostathuset skal slipes litt mer og lakkes så det ser litt mer org ut. :)

>7qa5wo0l4.jpg

ett trykkrør ferdig. Mangler bare og lage kant på endene sånn at slangen ikke kan hoppe av.

rylpbgw01fxitkob9tpv.jpg

bare trakter :D

Edit: dynamo oljefilterhus osv skal av igjen for lakk og Shine. Er bare prøvemontert enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gledes til sommer nå ja.. venter at det skal komme noen kasser med deler nå enav dagene. :)

Er pakke på vei ifra meg også til slutt, blei litt mere tåke enn eg hadde planlagt..

Hehe. Det er bra:) er ikke så mye og gjøre med det været desværre.. her kom det jo snø i dag og jeg kjører sommerdekk så det var jo fint..

Aaaaah! de e so vakkert med sånn spjeldrekke! LITT misunnelig da kan du sei ;) Flott arbeid! :) Gleder meg til neste update :)

Synes M30en kler den ja! Blir morro og se hvordan dette funker til sommeren :-) blir vell ny update snart. Må bare orke og gjøre noe først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...