Stale_H Skrevet Mai 17, 2012 Share Skrevet Mai 17, 2012 vet den har kommet til og funka godt sånn som dette motorbygget blei. Men tror. Ikke jeg vil bruke den opp på bane. Dette trodde jeg aldri skulle komme fra din munn, men støtter deg fullt ut på den vatn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Mai 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2012 Kjekt og bygge noe som ikke alle andre har;) Holder på som en idiot for og prøve og bli klar til gs nå. Bilen skal dit. Men den ser antagleigvis ikke ut! I mine øyne hvertfall. Men nå skal den vises frem strøken eller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mai 17, 2012 Share Skrevet Mai 17, 2012 Får vel bare gratulere med pokal allerede da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Mai 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2012 Hehe. Hadde vært morro og fått pokal ja. Men tror ikke jeg får det i år gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Mai 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2012 Holdt på til nesten halv fem i natt med bilen og oppigjen kl 7 for og dra på jobb. Montere siste rest etter 4 i dag så vender vi vel nesen mot bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Mai 18, 2012 Share Skrevet Mai 18, 2012 Fy flate for en bil Nydelig stykke arbeid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Mai 18, 2012 Share Skrevet Mai 18, 2012 blir morsomt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet Mai 18, 2012 Share Skrevet Mai 18, 2012 Skjønner godt at du vegrer deg for å kjøre den på bane, spesielt på Gatebil. Hadde vært jævlig surt om en tulling i et gammelt vrak plutselig skal leke bajas og sender deg i sandfellen rammeskeiv og jævlig. Er litt ymse som raser rundt på banen under Gatebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mai 18, 2012 Share Skrevet Mai 18, 2012 Hehe. Hadde vært morro og fått pokal ja. Men tror ikke jeg får det i år gitt Det tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet Mai 18, 2012 Share Skrevet Mai 18, 2012 Lykke til med pokal sankinga Vatn og Ohrvik! Det er fortjent, sån dere har ståttpå de siste månedene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Mai 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2012 Da er Haakjin, Andros diohrvik johan-is og jeg annkommet bud camping med schulzen 2xe30 og en e39:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mai 18, 2012 Share Skrevet Mai 18, 2012 teite dere er, jeg vil ooooog!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tynes944 Skrevet Mai 19, 2012 Share Skrevet Mai 19, 2012 Gleder meg til å se denne bilen i dag!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Mai 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2012 Diohrvik vant 1 plass med sin e30 og jeg fikk 3. Plass: 2stk rimelig fornøyde karer! Blei plassert ved innkjøringa til treffet og helland og kompani kom bort og det var ikke aktuelt at jeg skulle stå med lukket panser så satte det litt på gløtt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 19, 2012 Share Skrevet Mai 19, 2012 Gøy å høre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå