larserso Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 Noen som har bilder av de to dimensjonene på standard understell? Vil helst ha 20", men ser nå på en bil med standard understell (og det er ikke aktuelt å senke i første omgang) så er redd 20" blir seende høyt og rart ut (ala 19" på usenka 3-serie). I såfall er 19" et tryggere valg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Barca Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 kompis av meg kjører med 19" på orginalt, senker du ikke, ser det ikke bra ut uansett. får desverre ikke vist deg bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 Har sportsunderstell fra fabrikk (ikke m-tech) og med 20 syntes jeg det er litt for høyt, men ikke ille høyt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Juni 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2011 Ikke optimalt å ikke få senka nei, men akkurat nå blir det ikke aktuelt i første omgang. Spørs om det blir det fornuftige alternativet denne gangen også da. Har lyst på 20" altså, men det ser ikke bra ut med høy bil og store hjul Hvordan er 20" å kjøre med på 5-serien? Må bli lite gummi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 Helt greit, støyer litt mer enn de med 45 - 50 profil. Små ujevnheter føles også bedre. Men har reist mye med 30 profil som jeg har på mine felger uten problemer og syntes dette fungerer utmerket uten at jeg blir sliten eller vil opp i profil. Men har du ingen planer om å senke bilen din, vil jeg ikke gått for 20. Da vil bilen muligens se ut som den står på stylter, noe som jeg mener ikke er så utrolig pent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2011 Er det noen som har bilde av E60/E61 med standard og standars sportsunderstell med 19" og 20" felger? Finner ikke noe særlig med bilder der man finner ut senk og dimensjon samtidig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 En kompis av meg kjører 8,5-10x20" på sin E61.. Helt org bil, uten M-pakke. Ser egentlig helt OK ut, men kunne vært lavere foran sånn utseendemessig.. Skal se om jeg finner bilde av den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 Der ser du i alle fall litt Kjører samme hjula nå også, bare ikke med sort senter.. Er som sagt foran at det kanskje skurer litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 Min tidligere E61 med hhv. 8,5x20 245/30 ZR20 og 10x20 285/25 ZR20 og 8,5x18 245/40 R18 uten senk. Bilen ble like etter senket med Hartge oppsett og det var snadder. Syntes imidlertid det fungerte helt fint uten senk også. Ikke overdrevent ille. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2011 Takk for oppløftende bilder av to flotte biler! Nå føler jeg meg ganske sikker på å gå for 20" Det såg jo ikke ille ut i det hele tatt. Håpet er å få fruen med på en forsiktig senk etter hvert (men nå har jeg brukt så mye tid på å overbevise om at vi "bare må" ha en E61 at nå skal jeg ligge lavt en stund ). Synes 20" uten senk såg veldig bra ut og får man den et par cm ned en gang er det bare et pluss. Går jeg for 19" nå føler jeg de blir litt små (18" er i hvertfall veldig lite på en 5-er) samtidig som ønske om felgbytte vil bli stort om jeg får senka en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå