BD Racing Skrevet Juni 9, 2011 Skrevet Juni 9, 2011 Hei Har nylig kjørt litt med bilen som dere sikkert vet, foran har jeg bilstein PSS9 coilovere med 2 fjærer, problemet er den lille hjelpefjær eller hastighetsfjær eller hva det heter Når jeg svinger til høyre står denne helt stille og plutselig spretter den med rundt sammen med resten av demperer og den andre fjæra. Den skla jo sitte fast og bevege seg rundt akkurat som resten av demperen, den er montert helt likt på venstre side og der er den helt normal. Det høres jo helt rart ut, fordi man hører et typisk fjær "spuung" når den slipper. Altså når den blir nok spenn på fjæra så slipper den Noen som vet noe ? HASTER litt Er den lille fjæra foran på bildet her, bare jeg har satt min lille fjær på toppen som alle her inne mente, jeg skulle gjøre....... ER DET RIKTIG ??
TRF Skrevet Juni 9, 2011 Skrevet Juni 9, 2011 det siste kan jeg ikke svare på, men det kan sikkert noen som har dette settet. Det første problemet ditt høres da ut som topplager. kontrollerte du dette før du monterte?
BD Racing Skrevet Juni 9, 2011 Forfatter Skrevet Juni 9, 2011 det siste kan jeg ikke svare på, men det kan sikkert noen som har dette settet. Det første problemet ditt høres da ut som topplager. kontrollerte du dette før du monterte? Har GSP topplager nye pluss at det ligger jo et slags shims imellom topplageret å fjæra
Kennethe34 Skrevet Juni 9, 2011 Skrevet Juni 9, 2011 Kompis med E30 sleit med det samme, han mista også selvopprettinga. I dette tilfellet var GSP topplagrene for "trege" rett og slett. Han monterte på originale og alt ble ok
BD Racing Skrevet Juni 9, 2011 Forfatter Skrevet Juni 9, 2011 Kompis med E30 sleit med det samme, han mista også selvopprettinga.I dette tilfellet var GSP topplagrene for "trege" rett og slett. Han monterte på originale og alt ble ok Hmm, tror ikke det skal være noe galt med topplagrene altså, noen andre som har innspill ??
Wendel Skrevet Juni 10, 2011 Skrevet Juni 10, 2011 Jeg ville prøvd med org topplager.. Jeg hadde akkurat samme settet med orginale topplager.. Og det funka helt perfekt.
BD Racing Skrevet Juni 10, 2011 Forfatter Skrevet Juni 10, 2011 Jeg ville prøvd med org topplager.. Jeg hadde akkurat samme settet med orginale topplager.. Og det funka helt perfekt. Kan jo ikke bruke et orginalt topplager, får jo hjulvinkler som her selt mongo ut Det er masse camber som gjelder Hvorfor funker det da som normalt på venstre siden ??
shortx Skrevet Juni 10, 2011 Skrevet Juni 10, 2011 Jeg ville prøvd med org topplager.. Jeg hadde akkurat samme settet med orginale topplager.. Og det funka helt perfekt. Kan jo ikke bruke et orginalt topplager, får jo hjulvinkler som her selt mongo ut Det er masse camber som gjelder Hvorfor funker det da som normalt på venstre siden ?? Hadde akk samme problem med toplagre fra GSP byttet disse fikk et sett til med same feil.De nye platene jeg fikk var en form for camber/caster plater og ikke reine camber plater som jeg ønsket problemet er at "kulen" i topplagret ikke snurrer lett nok og da svinger du med fjøra/demperen i stede for toplagrene. jeg ga opp kjøpte orginal del.
Endre Hånde Skrevet Juni 10, 2011 Skrevet Juni 10, 2011 Anbefaler Vorshlag om man skal ha skikkelige camber/casterplater.
Wendel Skrevet Juni 10, 2011 Skrevet Juni 10, 2011 Jeg ville prøvd med org topplager.. Jeg hadde akkurat samme settet med orginale topplager.. Og det funka helt perfekt. Kan jo ikke bruke et orginalt topplager, får jo hjulvinkler som her selt mongo ut Det er masse camber som gjelder Hvorfor funker det da som normalt på venstre siden ?? tja.. Vet ikke hva som er best jeg. Masse camber, eller noe som funker
BD Racing Skrevet Juni 11, 2011 Forfatter Skrevet Juni 11, 2011 Noen flere tips ?? 6087Ristesund reagerte på dette 1
Endre Hånde Skrevet Juni 11, 2011 Skrevet Juni 11, 2011 Hva skal du med flere når du har fått svar? Har du testet forslagene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå