m-alpin Skrevet Juni 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2011 Dette er faktisk en av dei peneste E36 touring eg vet om, felgene sitter som et skudd. Thumbs up! Men...SELGE?! Nei,egentlig ikke ennå men alt er vel til salgs til rett pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Juni 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2011 flott Touring dette Tommy Takk for det Thomas,ikke værst e46`en din heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Juni 22, 2011 Share Skrevet Juni 22, 2011 Får vi flere bilder snart..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Juni 23, 2011 Share Skrevet Juni 23, 2011 Dette må være den fineste E36 Touring jeg har sett Si ifra om den blir til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Juni 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2011 Kan ta noen bilder etter vask i morgen.. Syse,den kan selges igrunn bare å komme med bud.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Juni 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2011 Noen bilder fra i dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Juni 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Juni 26, 2011 Share Skrevet Juni 26, 2011 Nydelig =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
<BeamerZ> Skrevet Juli 2, 2011 Share Skrevet Juli 2, 2011 Se der ja, gamlebilen til broren min jo! Han som importerte den fra Tyskland og var første eier i Norge Må si den har blitt holdt veldig godt siden han solgte den. Han var entusiast og veldig nøye med den selv. Han som kjøpte de felgene som står på også faktisk. Moro å se den igjen må jeg si. Var selv bare 14-15 år når han hadde den, men husker jeg likte den ekstremt godt, noe jeg fortsatt gjør nå som jeg ser den igjen. Lykke til med salget, så får vi håpe at den havner hos noen som tar like godt vare på den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 2, 2011 Share Skrevet Juli 2, 2011 Hvorfor skal du selge denne så fort? Verker bilene i hendene dine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Juli 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2011 Hvorfor skal du selge denne så fort? Verker bilene i hendene dine? Hehe,nei gammel mann jeg serru så har lyst på nyere bil til ungene Gøy å høre BeamerZ for bilen er veldig bra ennå den,å den er snart på vei til dine trakter igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Juli 3, 2011 Share Skrevet Juli 3, 2011 gammel mann liksom, hehe nybakt far kanskje lykke til med salget .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Juli 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2011 Har jo vært far i 9år Lloyd!! Nettopp nr 2 ja Men bilen er solgt den,etter 1,5dag på finn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet Juli 8, 2011 Share Skrevet Juli 8, 2011 ...og jeg har kjøpt`n! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå