Gå til innhold

E28 518i->M530i Retrogarasjen. Update 19/6 s36 GODKJENT!!!.

Pernezz
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, jeg er absolutt ikke fornøyd med det store gapet bak der, så hvis noen har en gammel M-tech bakfanger som dem vil donere en bit av, så kunne jeg kanskje blitt mer fornøyd :wink:

veit mulig om en, med kun utsparing til eksosen, jeg hadde den på min bil med krok uten problem.

Skal du kvitte den da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 567
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Klarte aldri å bestemme meg, så tilslutt diskuterte jeg det med madammen. Og da hun sa at "særtegnet med E28 er jo lyktene" - så bestemte jeg meg for det :) Tøft med US-lykter var det nå iallefall.. Så vetta F... jeg om detvar rett valg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er absolutt ikke fornøyd med det store gapet bak der, så hvis noen har en gammel M-tech bakfanger som dem vil donere en bit av, så kunne jeg kanskje blitt mer fornøyd :wink:

veit mulig om en, med kun utsparing til eksosen, jeg hadde den på min bil med krok uten problem.

Skal du kvitte den da?

har solgt den til en kompis, men tror kanskje ikke han skal bruke den alikevell så skal høre med han i morra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin combo dette. Skal en ha us lykter mener jeg de må være svarte og helst de vis ikke ser de ut som en gullfisk med de bulende us glassene. :)

Godt å se at det faller litt E30-deler på de gamle "åttåtjuene" også :mrgreen:

Uansett, har aldri sett (??), eller i alle fall ikke tenkt over det om jeg har sett den komboen før.. Absolutt ikke dumt i mine øyne :)

Tenk litt mer på den og se på første 545en min. Jeg hadde sånn combo i 2010;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...
skjer det noke her eller ? :)

OH YES :D

Nå begynner det å skje ting igjen i Retrogarasjen til Pedi (som er så grei å låne meg "litt" plass) :D

Teaser:

IMG_2216_zps6a13cd88.jpg

Et skikkelig dårlig bilde så jeg først nå... Men noe mer inntil videre får dere heller ikke :lol:

Det skal komme noen oppdateringer nå etterhvert ja! Endret av Pernezz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt å demontere litt småtteri på M3 motoren :D Har blant annet satt på pick-up til oljepumpen fra M50 og M50 bunnpanne. Dette er bare en midlertidig montering for å slippe oljesøl når motoren vendes rette veien igjen for å mekke på registeret... Men jeg skal bruke M50 pick-upen og bunnpanna ;-)

DSCF1588_zps38ee40ce.jpg

DSCF1589_zps2358004f.jpg

DSCF1586_zps7007cc76.jpg

MEN, er det noen som kan svare meg på om jeg MÅ ha dekselet under veiven..?? Og er det noen som har registerdeler til S50B30 liggende??

Endret av Pernezz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nydelig, og interessant oppdatering :)

Godt å høre :D

Likte spesielt godt info, og bilder om girkassa, nå skjønner jeg det enda bedre:)

Men, du skal altså kjøre med m50 bunpanne og pickup?

Jeg burde hatt flere bilder synes jeg selv, men det gikk litt i den store glemmeboka... Planen var å kjøre med M50 bunnpanne og pick-up ja. Noe galt med det?

Bra jobba, og nydelig dokumentert!

Har ikke M50 E34 panna skvalpeblekket integrert da? Husker jeg måtte

fjerne E36 blekket da jeg monterte M50 i min. Ikke plass til begge.

Du har helt rett i det vet du :wink: Og skvalpeblekket er fjernet, både på motor og bunnpanne... Spørsmålet da er jo: går dette greit å kjøre uten det blekket som ligger rett under veiven..? Det er jo en grunn for at det er montert der mener jeg... Og sånn som det er nå har jeg null skvalpebrett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...