Pernezz Skrevet September 24, 2012 Forfatter Share Skrevet September 24, 2012 Ja, jeg er absolutt ikke fornøyd med det store gapet bak der, så hvis noen har en gammel M-tech bakfanger som dem vil donere en bit av, så kunne jeg kanskje blitt mer fornøyd veit mulig om en, med kun utsparing til eksosen, jeg hadde den på min bil med krok uten problem. Skal du kvitte den da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
terminator Skrevet September 24, 2012 Share Skrevet September 24, 2012 TØFT med US front!! Det skulle du og hatt Ivar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet September 24, 2012 Share Skrevet September 24, 2012 Klarte aldri å bestemme meg, så tilslutt diskuterte jeg det med madammen. Og da hun sa at "særtegnet med E28 er jo lyktene" - så bestemte jeg meg for det Tøft med US-lykter var det nå iallefall.. Så vetta F... jeg om detvar rett valg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 24, 2012 Share Skrevet September 24, 2012 Ja, jeg er absolutt ikke fornøyd med det store gapet bak der, så hvis noen har en gammel M-tech bakfanger som dem vil donere en bit av, så kunne jeg kanskje blitt mer fornøyd veit mulig om en, med kun utsparing til eksosen, jeg hadde den på min bil med krok uten problem. Skal du kvitte den da? har solgt den til en kompis, men tror kanskje ikke han skal bruke den alikevell så skal høre med han i morra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 24, 2012 Share Skrevet September 24, 2012 Godt å se at det faller litt E30-deler på de gamle "åttåtjuene" også Uansett, har aldri sett (??), eller i alle fall ikke tenkt over det om jeg har sett den komboen før.. Absolutt ikke dumt i mine øyne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 Fin combo dette. Skal en ha us lykter mener jeg de må være svarte og helst de vis ikke ser de ut som en gullfisk med de bulende us glassene. Godt å se at det faller litt E30-deler på de gamle "åttåtjuene" også Uansett, har aldri sett (??), eller i alle fall ikke tenkt over det om jeg har sett den komboen før.. Absolutt ikke dumt i mine øyne Tenk litt mer på den og se på første 545en min. Jeg hadde sånn combo i 2010;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Andreas Skrevet Januar 10, 2013 Share Skrevet Januar 10, 2013 skjer det noke her eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pernezz Skrevet Januar 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2013 (endret) skjer det noke her eller ? OH YES Nå begynner det å skje ting igjen i Retrogarasjen til Pedi (som er så grei å låne meg "litt" plass) Teaser:Et skikkelig dårlig bilde så jeg først nå... Men noe mer inntil videre får dere heller ikke Det skal komme noen oppdateringer nå etterhvert ja! Endret Januar 18, 2015 av Pernezz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Januar 11, 2013 Share Skrevet Januar 11, 2013 dette blir spennende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Andreas Skrevet Januar 11, 2013 Share Skrevet Januar 11, 2013 detta blir gøy! gler meg te å sjå ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pernezz Skrevet Januar 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2013 (endret) Har begynt å demontere litt småtteri på M3 motoren Har blant annet satt på pick-up til oljepumpen fra M50 og M50 bunnpanne. Dette er bare en midlertidig montering for å slippe oljesøl når motoren vendes rette veien igjen for å mekke på registeret... Men jeg skal bruke M50 pick-upen og bunnpanna MEN, er det noen som kan svare meg på om jeg MÅ ha dekselet under veiven..?? Og er det noen som har registerdeler til S50B30 liggende?? Endret Januar 18, 2015 av Pernezz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Januar 12, 2013 Share Skrevet Januar 12, 2013 nydelig, og interessant oppdatering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Januar 12, 2013 Share Skrevet Januar 12, 2013 Likte spesielt godt info, og bilder om girkassa, nå skjønner jeg det enda bedre:) Men, du skal altså kjøre med m50 bunpanne og pickup? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardtop Skrevet Januar 12, 2013 Share Skrevet Januar 12, 2013 Bra jobba, og nydelig dokumentert! Har ikke M50 E34 panna skvalpeblekket integrert da? Husker jeg måtte fjerne E36 blekket da jeg monterte M50 i min. Ikke plass til begge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pernezz Skrevet Januar 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2013 nydelig, og interessant oppdatering Godt å høre Likte spesielt godt info, og bilder om girkassa, nå skjønner jeg det enda bedre:)Men, du skal altså kjøre med m50 bunpanne og pickup? Jeg burde hatt flere bilder synes jeg selv, men det gikk litt i den store glemmeboka... Planen var å kjøre med M50 bunnpanne og pick-up ja. Noe galt med det? Bra jobba, og nydelig dokumentert!Har ikke M50 E34 panna skvalpeblekket integrert da? Husker jeg måtte fjerne E36 blekket da jeg monterte M50 i min. Ikke plass til begge. Du har helt rett i det vet du Og skvalpeblekket er fjernet, både på motor og bunnpanne... Spørsmålet da er jo: går dette greit å kjøre uten det blekket som ligger rett under veiven..? Det er jo en grunn for at det er montert der mener jeg... Og sånn som det er nå har jeg null skvalpebrett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå