Pedi Skrevet Juni 23, 2011 Share Skrevet Juni 23, 2011 Ja, det skjer nå litt av hvert her. Snappa opp et par bilder, som jeg kan dele med dere... JA, de skal ut!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pernezz Skrevet Juni 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2011 Begynte dagen godt med å sandblåse 540-caliperne fremme. Deretter var det å få noe lakk på dem Fikk hentet meg diverse deler hos Bjørn Tore (_Spike_ her på bimmers) på Bavaria, bl.a deksler til M-tech sideskjørtene (som ble levert rett på lakk) og M5 krengningstag foran og bak med foringer Staget bak hadde faktisk Eibach logo Lakket stagene svarte,for jeg regner ikke med at den originale lakken tåler så mye.. (Maskerte selvfølgelig Eibach logoen) Og så har jeg lakket venstre skjermkant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E34 power Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 Flinke gutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 Måtte betale for m5 stagene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pernezz Skrevet Juni 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2011 Måtte betale for m5 stagene? Var vel rundt 1300 for hvert av stagene+foringer. Og så må jeg jo sveise inn nye fester i rammevangen til staget foran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pernezz Skrevet Juni 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2011 Byttet tetningsringer i bremsecaliperne bak igår: Og idag har jeg vært hos Bjørn på Sola utenfor Stavanger og hentet diverse deler: Og her er bilde av den lekre M5´ en til Bjørn: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Juni 25, 2011 Share Skrevet Juni 25, 2011 Hmmm. Skulle gjere ha vært med der i dag ja, men hadde ikke tid desverre.... Satser på at du får montert endel i morgen da, jeg må snikre ferdig terrassen uansett før jeg reiser igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Juni 27, 2011 Share Skrevet Juni 27, 2011 Nå må du oppdatere tråden din, sitter jo å tripper i spenning her ute i havet... Hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Juni 27, 2011 Share Skrevet Juni 27, 2011 Artig å se at noen forbarmer seg over e28 også. Skal følge med på denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 Power Skrevet Juni 27, 2011 Share Skrevet Juni 27, 2011 Ser bra ut dette her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pernezz Skrevet Juni 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2011 Har nå skjedd litt i Ivars garasje de siste dagene også Har fått byttet bremser foran: Var ikke akkurat feil med 302mm E34 540i bremser! Veldig greit at det er bolt-on Frontrute er byttet. Jeg overtok en rute fra Pedi siden han har bestilt ny: 518-bakstillingen er tatt ned: Nye bensinrør er helt rett! : Rust er tatt rundt traversfestene bak: Nye foringer og nye hjullager er presset på plass i E28 535-bakstillingen. DEILIG! MEN jeg glemte å montere bremseskjold før drive-flange´en ble presset på plass... : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet Juni 28, 2011 Share Skrevet Juni 28, 2011 Kjekt med masse fine bilder klarte jo å få ut å presse på nye lenkearmsforinger du. Flinke gutt Rød for Racing? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Juni 28, 2011 Share Skrevet Juni 28, 2011 Nice update! Synd med bremseskjolda da.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pernezz Skrevet Juni 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2011 Kjekt med masse fine bilder klarte jo å få ut å presse på nye lenkearmsforinger du. Flinke gutt Rød for Racing? Jeg har forbannet meg over masse dårlige bilder som folk legger ut, derfor vil jeg at mine bilder skal være bra Er vel bare ett bilde som er dårlig tror jeg.. Jeg var en tur inne hos Førde auto og fikk presset i foringene mot betaling, men det var verdt de 720 kronene det kostet Rød for Racing ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pernezz Skrevet Juni 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2011 Nice update!Synd med bremseskjolda da.... Sånn er det bare.. Men godt med en skikkelig oppdatering Kommer mer i løpet av uka Ivar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå