Gå til innhold

E28 518i->M530i Retrogarasjen. Update 19/6 s36 GODKJENT!!!.

Pernezz
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 567
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fantastisk prosjekt PØ :-D Og denne bilen din blir bare grommere og grommere B-)

Må denne jobb turen din gå fort, i håp om at du kanskje svinger innom en tur på jobb og viser rå-skapet ditt? ;-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Måtte jo bare slenge ut et par bilder her, slik at godeste Pernezz kan oppdatere tråden sin for en gangs skyld...

Stavanger i helga:

ou0cfi1zxjs32ywnpui0.jpg

Hjemme hos meg på søndag... Ser nice ut nå, denne bilen...

ehph8cfoiaphy0h6kxlc.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rå bil :)

Takk for det :D

En flott søndag ettermiddag i Sveio bestemte jeg og Ivar oss for å knipse noen bilder av bilene sammen, og her er et lite utvalg av min bil (med Ivar sin i bakgrunnen):

IMG_2779_zpsf43c440a.jpg

Ja, dem ser fjellhøye ut, men er det ikke... Er Fisheye-linsen som gir den effekten :)

IMG_2771_zpsf563f890.jpg

IMG_2750_zpsb52e78f3.jpg

MMMMMMMMMMMM :D

IMG_2781_zps691b2d8d.jpg

IMG_2698_zps8c8ed4dd.jpg

IMG_2699_zps092c7e5b.jpg

Jepp, jeg har montert dette merket bakpå bilen :D Den er jo en blanding av litt av hvert, så hvorfor ikke :wink: Like it or hate it :lol:

IMG_2714_zps0413be4e.jpg

Når dette var over og kvelden kom sigende på, begynte jeg å ribbe bilen for seter, tepper, og diverse annet interiør... Grunnen til dette er at bilen skal inn til Statens Vegvesen for godkjenning av motorombygging, understell og senkesett i løpet av juni. Og bilen var jo litt for tung...

IMG_2789_zpsa29bc726.jpg

Var rimelig strøkent under baksetet ja :D

IMG_2788_zps2b7ac4c3.jpg

Glemte dessverre å ta bilde av hvordan det så ut inni resten av gulvet, men kan ta det når bilen skal monteres igjen...

Gjorde ferdig demonteringen av interiøret (og noe eksteriør) igår, og så bar det til den berømte vekta for å sjekke hvordan jeg lå an...

Må si det at jeg var rimelig pessimistisk når jeg og Ivar dro til byen med ett stk ribba E28...

Her er resultatet:

Bakaksel

IMG_2821_zpsf28cd9f5.jpg

Frontaksel

IMG_2819_zpseb1382e9.jpg

Total

IMG_2820_zps4f13c9eb.jpg

Min reaksjon etter veiing var mildt sagt VELDIG fornøyd, selv om bilen ser RÆVVA ut nå :D

IMG_2822_zpsf8610fbf.jpg

Så jeg har stor tro på at dette går veien på godkjenninga, men ingenting er avgjort før den store timen er over :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...