Lamek Skrevet Mars 23, 2013 Share Skrevet Mars 23, 2013 Så (Er forsåvidt ikke så lett å snike seg fremover med 3" eksosanlegg :lo): ) Unnskyld:-p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mars 23, 2013 Share Skrevet Mars 23, 2013 Flott den her altså!! Vekta var jo ikke så gale heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Mars 23, 2013 Share Skrevet Mars 23, 2013 Veldig fin 5'er, og nydelig motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Spike_ Skrevet Mars 24, 2013 Share Skrevet Mars 24, 2013 Fantastisk prosjekt PØ Og denne bilen din blir bare grommere og grommere B-) Må denne jobb turen din gå fort, i håp om at du kanskje svinger innom en tur på jobb og viser rå-skapet ditt? ;-D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mars 24, 2013 Share Skrevet Mars 24, 2013 Bladd meg gjennom hele tråden, tommel opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pal Ostgard Skrevet Mars 24, 2013 Share Skrevet Mars 24, 2013 Må kunne si at denne bilen har hatt en stigende kurve ja,blir jo bare bedre og bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pernezz Skrevet Mars 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mars 31, 2013 Share Skrevet Mars 31, 2013 Prøver i allefall, men er nok litt sløv blitt på mine eldre dager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mai 21, 2013 Share Skrevet Mai 21, 2013 Måtte jo bare slenge ut et par bilder her, slik at godeste Pernezz kan oppdatere tråden sin for en gangs skyld... Stavanger i helga: Hjemme hos meg på søndag... Ser nice ut nå, denne bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenny93 Skrevet Mai 21, 2013 Share Skrevet Mai 21, 2013 Rå bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mai 21, 2013 Share Skrevet Mai 21, 2013 Flott vogn ja!!! Får ikke mindre lyst på e28 av å se denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pernezz Skrevet Mai 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2013 Rå bil Takk for det En flott søndag ettermiddag i Sveio bestemte jeg og Ivar oss for å knipse noen bilder av bilene sammen, og her er et lite utvalg av min bil (med Ivar sin i bakgrunnen): Ja, dem ser fjellhøye ut, men er det ikke... Er Fisheye-linsen som gir den effekten MMMMMMMMMMMM Jepp, jeg har montert dette merket bakpå bilen Den er jo en blanding av litt av hvert, så hvorfor ikke Like it or hate it Når dette var over og kvelden kom sigende på, begynte jeg å ribbe bilen for seter, tepper, og diverse annet interiør... Grunnen til dette er at bilen skal inn til Statens Vegvesen for godkjenning av motorombygging, understell og senkesett i løpet av juni. Og bilen var jo litt for tung... Var rimelig strøkent under baksetet ja Glemte dessverre å ta bilde av hvordan det så ut inni resten av gulvet, men kan ta det når bilen skal monteres igjen... Gjorde ferdig demonteringen av interiøret (og noe eksteriør) igår, og så bar det til den berømte vekta for å sjekke hvordan jeg lå an... Må si det at jeg var rimelig pessimistisk når jeg og Ivar dro til byen med ett stk ribba E28... Her er resultatet: Bakaksel Frontaksel Total Min reaksjon etter veiing var mildt sagt VELDIG fornøyd, selv om bilen ser RÆVVA ut nå Så jeg har stor tro på at dette går veien på godkjenninga, men ingenting er avgjort før den store timen er over Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Mai 21, 2013 Share Skrevet Mai 21, 2013 Sinnsykt rå bil!! var kult å se den live!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet Mai 21, 2013 Share Skrevet Mai 21, 2013 tøff den her! må si som Hylle at det var moro å se den live har et par bilder av den fra treffet, kan laste de opp om du vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pernezz Skrevet Mai 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2013 Er bare å legge ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå