snorrebmw Skrevet Februar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2012 Foreløpig står den her å venter. Trukket om M-rattet da.. Blei bra.. Og bytte til stumme foringer i dynamoen. Slik E30 har.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snorrebmw Skrevet Februar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2012 Dette er settet som er bestilt. Et must for E21 eiere.. Bildet er fra salgssiden.. Ikke fått delende enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 Hmmm,hvor handla du det settet? Er det motorfester også der eller? Det er det eneste jeg mangler,resten er oppgradert eller har jeg liggendes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snorrebmw Skrevet Februar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2012 PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snorrebmw Skrevet Februar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2012 Inkl. motorfester. Men disse selges også løse.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 Om det er noen som har 79 mod. og eldre bra dører til salgs med speilhelst. Så Hyl ut.. Du har sett disse sikkert? http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=33226801 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snorrebmw Skrevet Februar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2012 Yes.. Men takk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pernezz Skrevet Februar 17, 2012 Share Skrevet Februar 17, 2012 Er ikke for å kritisere, men skal du ha bilen mest mulig original og lik en E21 323i, så MÅ den ha doble lykter foran... De enkle lyktene får den bare til å se spinkel og kjip ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Februar 17, 2012 Share Skrevet Februar 17, 2012 Er ikke for å kritisere, men skal du ha bilen mest mulig original og lik en E21 323i, så MÅ den ha doble lykter foran... De enkle lyktene får den bare til å se spinkel og kjip ut... Smaken er HELDIGVIS som baken.... Synes begge grillene ser bra ut jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snorrebmw Skrevet Februar 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2012 Fulstendig klar over hvordan disse ser ut orginale.. Dette blir en smakssak. blir i iallefall ikke smalere med enkel grill. tvert i mot. egentlig et enkelt regnestykke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snorrebmw Skrevet Mars 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2012 Da har jeg kommet frem til at jeg tørker støv av min gamle S14 motor. Som jeg har hatt stående en stund. Denne blir montert i min e21.. Og jeg trur det blir kledelig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 Jeg syns E21 er fete med ei lykt på hver side. Gjerne sammen med sorte nyrer, da ser den litt breiere ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snorrebmw Skrevet Mars 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2012 Da er bygget i gang.. Jeg er ingen motor ekspert. Men har god hjelp!! Så kred. for ferdig produkt er ikke til meg.. Men veldig flink til å skru ting i grus.. Bilder i rett rekk-følle.. Dr. schrick 292 og 278 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mars 23, 2012 Share Skrevet Mars 23, 2012 Tøft! Litt av et puslespill,jævli mye deler på disse motorene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snorrebmw Skrevet Mars 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2012 Det stemmer Prøver å legge ut i rett rekkefølge. Men husker ikke helt hva vi gjorde på slutten.. 48mm Kok vasket og moda. Til 48 mm Hatt delene liggende i over et år.. Hva blir endelig HK. her tru.. ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå