Jås Skrevet Mars 25, 2012 Share Skrevet Mars 25, 2012 Hei! Jeg kjøpte pluggen som går inn på sikringsboksen: Og motstykket til ledningsnett til motor: Kjøpte også ledningene som passer i pluggene, så skjøtte jeg de bare sammen slik at nå har jeg en overgang fra s14 til e21. Eneste jeg måtte legge ledning til bensinpumpe utenom, men du har vel den også på stikket til sikringsboksen muligens. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snorrebmw Skrevet Mars 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2012 Flott info.. Hjertlig takk. Var jo ikke så innviklet. Så bra ut også.. Da følger jeg oppsettet ditt. Takk takk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Mars 25, 2012 Share Skrevet Mars 25, 2012 Dette er drømmeprosjekt nr. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snorrebmw Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2012 Da var data sprut på plass. Billig også.. 4stk. Bredda boble felger, en kasse øl. Og en BBS front spiler. God bytte deal.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn m Skrevet Mars 26, 2012 Share Skrevet Mars 26, 2012 Nydelig bil, men jeg liker best dobble lykter Gleder meg til å se den lav me de felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snorrebmw Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2012 Takk for det. Legger ut bilder av det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Embret Skrevet Mars 26, 2012 Share Skrevet Mars 26, 2012 Knall fint prosjekt du har her... Kunne du sendt meg link til de foringene du har kjøpt? Tenkte å oppgradere understellet i min i løpet av våren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snorrebmw Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2012 Knall fint prosjekt du har her... Kunne du sendt meg link til de foringene du har kjøpt? Tenkte å oppgradere understellet i min i løpet av våren. Her er link.: feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snorrebmw Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2012 Denne var til e30. Bare let opp E21.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Embret Skrevet Mars 26, 2012 Share Skrevet Mars 26, 2012 Ser ikke ut til at de har til E21 men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mars 26, 2012 Share Skrevet Mars 26, 2012 Da var data sprut på plass. Billig også.. 4stk. Bredda boble felger, en kasse øl. Og en BBS front spiler. God bytte deal.. Måkke glemme at ei kasse øl er verdt etpar tusen, og ca det dobbelte etter kl 8 på kvelden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snorrebmw Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2012 Ser ikke ut til at de har til E21 men... Sorry feil link.. Her er rett: http://eurometric.com/?page_id=69 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snorrebmw Skrevet April 4, 2012 Forfatter Share Skrevet April 4, 2012 Da var data sprut på plass. Billig også.. 4stk. Bredda boble felger, en kasse øl. Og en BBS front spiler. God bytte deal.. Måkke glemme at ei kasse øl er verdt etpar tusen, og ca det dobbelte etter kl 8 på kvelden.. He he stemmer det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet September 5, 2012 Share Skrevet September 5, 2012 Skjer det noe her? Følger med her såg ut som ett bra utgangspunkt:-), å du gjør alt riktig så Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå