Gå til innhold

Mtech 1 og Mtech 2 E30

hermanoo90
 Share

Anbefalte innlegg

Nå skal jeg stille et dumt spm men føler jeg må.

Er det slik at Mtech 1 stylinga er for preface og Mtech 2 stylinga er for facelift?

De fleste bilder på nett som jeg har sett er mtech 2 med facelift. er det noen som har bilde av e30 som er preface med mtech 2? (bilder av front, side og bak

:?:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M-Tech I ratt og gearspake er iallefall et must hvis man har E30. 23 år senere savner jeg stadig spesielt rattet etter at jeg solgte min 1987 E30 320i i 1988.

Har et slikt stående jeg også, fint ratt, men det er så glatt å kjøre med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, det jeg faktisk lurte på. så hvis man har preface og skal ha en av Mtech stylingene så er det ''vanligvis'' mtech 1 man går for da?

Noen andre stylinger som er fine enn mtech 1 til e30 pre-face? -Synes dog at den er fin, men om noen synes andre stylinger er fine, er jeg interessert i å få litt ideer, inspirasjon etc. :)

Takk for hjelpen =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å få Mtech 2 på preface må man bytte frontplate. Man må også kjøpe replica-Mtech2 som er tilpasset preface, da hjulbuene bak er forskjellige. Så den eneste måten man vil kunne "se" at det er en preface på er baklyktene.

Hvis du vil ha Mtech 2 anbefaler jeg å kjøpe en facelift E30. Jeg trodde jeg hadde noen bilder, men det hadde jeg visst ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...