Gjest Skrevet Juni 11, 2011 Share Skrevet Juni 11, 2011 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Juni 11, 2011 Share Skrevet Juni 11, 2011 HEHE ja velkommen til bimmers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Juni 12, 2011 Share Skrevet Juni 12, 2011 Ja, derfor man skal vente med å kjøre selv til man faktisk får lappen da. Men ja, velkommen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 12, 2011 Share Skrevet Juni 12, 2011 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBenny Skrevet Juni 12, 2011 Share Skrevet Juni 12, 2011 vill nokk si at veien var feilen ikke kjøre erfaringen.. Men takk for velkomsten Sånt skjer, bare og få lasta opp bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juni 12, 2011 Share Skrevet Juni 12, 2011 Velkommen til bimmers. Holder på med akkurat det samme, så du er ikke alene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet Juni 12, 2011 Share Skrevet Juni 12, 2011 vill nokk si at veien var feilen ikke kjøre erfaringen.. Men takk for velkomsten Så du tror ikke at det kunne vært unngått med mer kjøreerfaring eller sklir alle ut der ? Uansett, lykke til med e30en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 12, 2011 Share Skrevet Juni 12, 2011 haha, tannstangen er helt utslitt også. får bare håpe jeg klarer å få ut radiatoren. noen som har noen tips på hvordan jeg kan gjøre det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 12, 2011 Share Skrevet Juni 12, 2011 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius_e30 Skrevet Juni 12, 2011 Share Skrevet Juni 12, 2011 løs grus, tungt høyrebein, til tider ganske slapt venstre og liten/ingen erfaring med bilkjøring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Juni 12, 2011 Share Skrevet Juni 12, 2011 Ingen vits i å legge skyld på bilen eller forholdet, ender til slutt med at du får skylda uansett! Noe du selv vil tenke om en to års tid. De fleste her på bimmers har driti seg ut ved en anledning eller to, så velkommen i klubben Men legg ut noen bilder, så skal du nok få rimelig god hjelp til å få liv i gamle Bmw'n igjen. Og ja, Velkommen til Bimmers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juni 12, 2011 Share Skrevet Juni 12, 2011 vill nokk si at veien var feilen ikke kjøre erfaringen.. Men takk for velkomsten Velkommen til bimmers ja Mangel på kjøreerfaring er roten til sånne ulykker. Om du hadde hatt lappen hadde nok neppe hatt noe å si, for du lærer ikke å håndtere bakhjulstrekt bil under kjøreopplæring. Du lærer i praksis ikke en døyt om bilkontroll i en nødsituasjon. E30 har ikke ABS (svært sjelden) og ESP/antispinn. Så det krever masse kjøreforståelse, baller og etterhvert skills til å håndere en E30 under hard gassing. Anbefaler deg til å finne store parkeringsplasser å øve på til vinteren. Hva enn du gjør da du får sladd -ikke rør bremsen!! Det gjør det bare enda verre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Juni 12, 2011 Share Skrevet Juni 12, 2011 Er jo naturligvis sjåføren sin feil når slikt skjer, men slikt skjer! Hadde selv en episode rett etter jeg fikk lappen, sjekka det ene speilet og der var det goood plass, så rygga i vei.. Skulle nok sjekka det andre speilet også ja Men sleng ut bilder, sikkert fiksbart det problemet ditt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Juni 12, 2011 Share Skrevet Juni 12, 2011 Har kræsja E30 før jeg... og jeg er 16 Men det var MIN feil, ikke bilen eller forholdene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå