Gå til innhold

Bmw e30 krasj

Gjest
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

vill nokk si at veien var feilen ikke kjøre erfaringen.. Men takk for velkomsten

Så du tror ikke at det kunne vært unngått med mer kjøreerfaring eller sklir alle ut der ? :P

Uansett, lykke til med e30en. :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, tannstangen er helt utslitt også. får bare håpe jeg klarer å få ut radiatoren. noen som har noen tips på hvordan jeg kan gjøre det ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen vits i å legge skyld på bilen eller forholdet, ender til slutt med at du får skylda uansett! Noe du selv vil tenke om en to års tid.

De fleste her på bimmers har driti seg ut ved en anledning eller to, så velkommen i klubben :wink:

Men legg ut noen bilder, så skal du nok få rimelig god hjelp til å få liv i gamle Bmw'n igjen.

Og ja, Velkommen til Bimmers :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vill nokk si at veien var feilen ikke kjøre erfaringen.. Men takk for velkomsten

Velkommen til bimmers ja :)

Mangel på kjøreerfaring er roten til sånne ulykker. Om du hadde hatt lappen hadde nok neppe hatt noe å si, for du lærer ikke å håndtere bakhjulstrekt bil under kjøreopplæring. Du lærer i praksis ikke en døyt om bilkontroll i en nødsituasjon.

E30 har ikke ABS (svært sjelden) og ESP/antispinn. Så det krever masse kjøreforståelse, baller og etterhvert skills til å håndere en E30 under hard gassing. Anbefaler deg til å finne store parkeringsplasser å øve på til vinteren. Hva enn du gjør da du får sladd -ikke rør bremsen!! Det gjør det bare enda verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo naturligvis sjåføren sin feil når slikt skjer, men slikt skjer! Hadde selv en episode rett etter jeg fikk lappen, sjekka det ene speilet og der var det goood plass, så rygga i vei.. Skulle nok sjekka det andre speilet også ja :(

Men sleng ut bilder, sikkert fiksbart det problemet ditt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...