Gå til innhold

rot med deler hos gs bildeler.

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har nå ikke hatt noen negative erfaringer med GS bildeler selv så jeg er godt meget fornøyd med servicen der i gården.

Prisene kunne gjerne vært mere på internationalt nivå , rart att alt må være dyrere i Norge :?

+1

Prisene er jeg også fornøyd med nå når de kjører kampanje, men da har jeg kun handlet varer som har vært på kampanje. Har sammenlignet med alle andre og GS har overraskende nok vært billigere på en del varer.

Er spendt nå da jeg skal sende i retur AE frontlykter der det har gått over 14 dager og det er bare at jeg har fått tilbud på brukte, så de har ingen forpliktelse å ta de tilbake.

De får heller ikke 10% i omkostninger som de har krav på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GS har vært kjempeflinke i mitt tilfelle mpt. hastighet og service :) Kjøpte et felgsett som flakket av lakk som bare juling, og et par mailer frem og tilbake med Morgan på GS Bud så var et nytt felgsett ordnet! :) Koed funker også, men frakten har de STORT forbedringspotensiale på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle dere som klager ......

Det er frivilli og handle der ...

Har dere jobbet i tilsvarende butikk...

Dyrt ja dem vil jo tjene penger og hva er billig og bra ?????

Det eneste jeg vet om som er gratis er bussen til ikea .

Selv følgeli kan dem bli bedre men det hjelper ikke så mye og sitte bak et tastatur og pipe .

Dra ned dit og ta det med den det gjeller.

Jeg synes og så det er lang vente tid i butikken i oslo ,men det er jo ikke så rart da dem som har endeli fått sin tur ikke klarer og bestemme seg for hva dem skal ha .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle dere som klager ......

Det er frivilli og handle der ...

Har dere jobbet i tilsvarende butikk...

Dyrt ja dem vil jo tjene penger og hva er billig og bra ?????

Det eneste jeg vet om som er gratis er bussen til ikea .

Selv følgeli kan dem bli bedre men det hjelper ikke så mye og sitte bak et tastatur og pipe .

Dra ned dit og ta det med den det gjeller.

Jeg synes og så det er lang vente tid i butikken i oslo ,men det er jo ikke så rart da dem som har endeli fått sin tur ikke klarer og bestemme seg for hva dem skal ha .

Dummeste jeg har lest på lenge. Ja siden det er frivillig så skal man finne seg i feilsendinger eller ?

er frivillig å gå på en resturant å spise! skal man forvente å finne en rotte i maten ?

:lol::lol:

Men i det store og hele er jeg fornøyd med Gs bildeler, kampanjene er gode å ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noe negativt å si om GS-Bildeler i det hele tatt, super leveringstid på deler som er inne på lager, gode priser og kanonbra kundeservice! Koed blir for tregt og dyrt fraktmessig, men kundeservicen der er også bra, spesielt det med online chat i ukedagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

varenummere i bilverden er ganske greie.

venstre eller høyre ser man på siste nr, enten det er veng, koed etc.

oddetall = venstre

partall = høyre

så hvis noe ikke stemmer med nummeret burde det ringe en bjelle.

Hehe,skulle akkurat til å skrive det samme. :)

0,2,4,6,8 = Høyre side

1,3,5,7,9 = Venstre side.

Easy peasy 8)

Feilleveranser vil alltid kunne forekomme,det er måten det blir rettet opp i som avgjør hvor bra sjappa er. Litt tidlig å henge dem ut alt nå vel?

-jobbet på delelager hos BMW forhandler i 4 år,det hender ting går dritt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noe negativt å si om GS-Bildeler i det hele tatt, super leveringstid på deler som er inne på lager, gode priser og kanonbra kundeservice! Koed blir for tregt og dyrt fraktmessig, men kundeservicen der er også bra, spesielt det med online chat i ukedagene.

Frakt ? er da like billig som GS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@ ny man på GS Z1

er vel sant at det er frivillig og handle der men det var vel ikke akkurat den mest service innstilte setningen du kunne komme med. håper det blir bedre på de tingene som er nevnt. jeg mener på ingen måte og henge ut gs.

jeg handler mye der og er stort sett veldig fornøyd. har selvfølgelig vært nede og sagt ifra når det har vært noe men dette er et forum og da flere fra gs sikkert leser tråden er det greit og få inn litt ris og ros så ting kan videreutvikles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...