Scampi Skrevet Juli 9, 2012 Share Skrevet Juli 9, 2012 Wifi må jeg nesten ha på den, da jeg har fri data på mobilen, så kan dele med spillern i bilen;) Det var jo planen min også, så jeg kunne legge inn Spotify på Android-siden, og lagre spillelister på minnekortet. Men har som sagt til gode å finne en WiFi-dongle som fungerer med Dynavin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonAn Skrevet Juli 15, 2012 Share Skrevet Juli 15, 2012 Verdt å sjekke ut for de som har Dynavin med Android: http://www.e46fanatics.com/forum/showth ... p?t=909077 For dere som leter etter Wifi dongle, Belkin F5D8053 skal fungere. Kilde: http://www.e46fanatics.com/forum/showpo ... tcount=256 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrehehe Skrevet Juni 7, 2013 Share Skrevet Juni 7, 2013 Jeg har desverre klart å miste SD-kortet som jeg fikk med spilleren. Må jeg kjøpe nytt SD-kort tilpasset spilleren, eller kan jeg kjøpe et vanlig og legge inn programvaren etterpå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juni 7, 2013 Share Skrevet Juni 7, 2013 Burde gå med andre. Men du må finne ut hvilket format de støtter. Da tenker jeg på formatet du må formatere kortet med. Fat32 osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leholtet Skrevet August 20, 2013 Share Skrevet August 20, 2013 Jeg har installert spotify på enheten, men jeh synes lyden blir dårligere på android siden.. noen som har en 3g dongle som fungerer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet August 20, 2013 Share Skrevet August 20, 2013 Burde gå med andre. Men du må finne ut hvilket format de støtter. Da tenker jeg på formatet du må formatere kortet med. Fat32 osv. FAT16 faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå