Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hmm.. :? kan noen gi meg tips om hvor det er lett å få en oversikt over hva alle stikkerene er til da? både fra sikringsboksen og motornettet?? :) :)

Skrevet

eh.. strøm til jernen? egen ledning rett fra pluss å til jernen mener du? :? har koblet alt slikt som det var da jeg tok det ut av en 325 bil jeg men..

men rett ved siden av den store kontakten som går inn i jernen henger det to små kontakter i ledningspakka, en hvit og en svart med to eller tre stikkere i hver, hva er de til? :?

Skrevet

Nei glem det du :) Så nå at det var m40, og da skal styre strømmen til hjerna være der :) Hmm, jeg har ikke vært borti facelift ledningsnettet så mye at jeg kan gi deg noe sikkert svar der :s Men på preface har du en kontakt med tre stikkere i som skal kobles på inni ved hjerna, og i den er styrestrøm til hjerna, signal til turteller og til forbruksmåleren. Usikker på hvordan det er på denne altså :) Men har du gnist, så har du strøm på hjerna ;)

Skrevet

jeg har gnist og bensin til fuelrail'n men det er noe som ikke gir signaler til dysene så dem åpner ikke..

alt er tatt fra en bil med manuell, motor, gir, ledningsnett, understell++

Skrevet

tusen takk:)

nei, jeg fikk bilen hvis jeg tok ut motor, gir og elnett til motor for en kompis av meg så eneste jeg satt igjen med etter at motor å div var ute var selve bilen å den er heller ikke til salgs :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...