sladjan Skrevet Juni 17, 2011 Share Skrevet Juni 17, 2011 skikkelig pen den bilen din! Liker egentli ikke denne fargen, men sikkert for at jeg ikke har sett den på facelift bil før, sammen med mtech! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Juni 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2011 Hvorfor snakker man aldri om prisen på bilen sin? Er det som damer og vekt? Aldri skjønt det jeg Da spør jeg deg - hvorfor har du (og muligens andre), interessen av å vite det? skikkelig pen den bilen din! Liker egentli ikke denne fargen, men sikkert for at jeg ikke har sett den på facelift bil før, sammen med mtech! Takker sladjan! Har aldri hatt sølvgrå bil selv, så var litt spent på fargen. Men jeg liker den bare bedre og bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet August 5, 2011 Forfatter Share Skrevet August 5, 2011 Skjer ikke så mye med bilen om dagen... Hvis M3'n blir solgt snart så blir det bestilling av felger hos Felgen-Garage. Uansett, fikk litt snadder i posten i dag; Valet Pro Bilberry Safe Wheel Cleaner (5L) Valet Pro Poseidon's Carnauba Wash (500ml) Eurow Shag Weave Microfibre Towel 3-Pack Chemical Guys Pete's 53 Concours Paste Wax Menzerna Power Lock Sealant Shinearama Foam Applicator Pad (10-pack) Chemical Guys Pro Polish Valet Pro Orange Pre-Wash (5L) Alt er kjøpt på http://www.shinearama.co.uk - Kan virkelig anbefales! Gleder meg til å ta høstpussen snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet August 14, 2011 Share Skrevet August 14, 2011 Knall bil detta Even! Tar du en runde polish når jeg kjøper ny femmer og eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet August 15, 2011 Forfatter Share Skrevet August 15, 2011 Knall bil detta Even! Tar du en runde polish når jeg kjøper ny femmer og eller? Alt kan fikses! Blir det ny femmer på deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 Lyst på E60 om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 Greit med bilpleie stasj. Når det gjelder voksen du har valgt har den dårlig hold. Bestill Dodo juice neste gang. Gøy å få bilen blank vertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 Pete's 53 voksen har faktisk ikke så veldig ille holdbarhet. Beader greit og gir en fin dybde i lakken etter man har den på. Selv har jeg brukt Chemical Guys 50\50 på min, og jeg er strålende fornøyd. Hev akkurat på et nytt lag på bilen igår. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet August 16, 2011 Share Skrevet August 16, 2011 Ok, ikke så mye kjennskap til den, bare lest mye negativt om den mht holdbarhet. Selv sverger jeg til Swissvax og Dodo Juice. Begynnte selv nettopp med våtsliping, og det er genialt hvis du har noen litt store riper:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet August 16, 2011 Forfatter Share Skrevet August 16, 2011 Tror det er litt blanda meninger om Pete's 53... Har hørt flere som syns den holder veldig bra, og andre som mener det motsatte. M3'n fikk et lag her om dagen og den var veldig enkel å jobbe med, samtidig som det ble et bra resultat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet September 27, 2011 Forfatter Share Skrevet September 27, 2011 Har lyst til å kjøpe lyktefilm nå, men sliter litt med å velge mellom gul eller tint. Noen synspunkter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Tint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet September 27, 2011 Forfatter Share Skrevet September 27, 2011 Tint. Er det jeg heller mest mot ja. Skal du ha gunsmoke eller tint på din? Gunsmoke blir vel fort veeldig mørkt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet September 27, 2011 Forfatter Share Skrevet September 27, 2011 Da har jeg bestilt "tint-lyktefilm" Skal prøve å få lastet opp et bilde av de sorte nyrene etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Jeg bestilte tint Even. Veit om en sølv W211 med smoke foran og bak, og det er BLOD-harry! Hhaha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå