KrHeLl Skrevet Juni 15, 2011 Skrevet Juni 15, 2011 Vet ikke med e46, men du kan prøve: -Gynge på bilen mens den er låst. -sette deg inn, låse bilen og prøve å starte den.
mudbug Skrevet Juni 16, 2011 Skrevet Juni 16, 2011 E 46, hvordan finner jeg ut deg? Hvis det er OEM, så er det rødlys rett under innenspeil. ellers finns det ett lite lys på frontrute ???
Tore Kn Skrevet Juni 16, 2011 Skrevet Juni 16, 2011 Jeg fant nylig ut at jeg hadde alarm, jekket bilen opp på ene siden mens bilen var låst. Gjett om jeg kvakk da det begynte å hyle
StigJ Skrevet Juni 16, 2011 Skrevet Juni 16, 2011 Du kan rulle ned vinduet på førersiden og låse bilen med fjernkontrollen. Så bøyer du deg inn og åpner panseret. Eller så finner du fram jekken og jekker opp slik som Tore Kn gjorde. Men uansett så skal man vel ha dioden (aka. klovnenesen) som henger under speilet.
Tore Kn Skrevet Juni 16, 2011 Skrevet Juni 16, 2011 Tror også det er riktig som StigJ sier her, at har du alarm så har du en blinkende lysdiode under speilet.
bjalle Skrevet Juni 16, 2011 Skrevet Juni 16, 2011 lås bilen med fjernkontroll,lås opp igjen med nøkkelen,har du orginal alarm så skal den hyle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå