mudbug Skrevet Juni 16, 2011 Share Skrevet Juni 16, 2011 Hei! Jeg skal skifte vannpumpen. Hva anbefaler dere? Er det BMW eller en ann type??? Takk for rådet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vannslangen Skrevet Juni 16, 2011 Share Skrevet Juni 16, 2011 En orginal vannpumpe koster under tusenlappen, så jeg var iallefall ikke i tvil når jeg bytta nå nettop..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Juni 16, 2011 Share Skrevet Juni 16, 2011 har bytta 3 vannpumper på M52, og samtlige har vært fra Koed. Disse er vel Febi/Bilstein eller Lemforder hvis jeg ikke tar feil. Alle har fungert fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Juni 16, 2011 Share Skrevet Juni 16, 2011 Kjop pumpe med skovlhjul i metall,den holder mye lengre.har bilen gått over 150-170000km så er det uansett fornuftig å bytte pumpa pluss thermostathus for da er den garantert begynt å bli slitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Juni 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2011 Kjop pumpe med skovlhjul i metall,den holder mye lengre.har bilen gått over 150-170000km så er det uansett fornuftig å bytte pumpa pluss thermostathus for da er den garantert begynt å bli slitt. Jeg har byttet vannpume på 75000km. OK. Jeg venter til 150k, så bytter en gang til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Juni 16, 2011 Share Skrevet Juni 16, 2011 Dette fenomenet med vannpumper med "metall" skovler har vi vært gjennom noen ganger før. Anbefaler original, da bmw har "erkjent" egne feil og kommet med ny type kompositt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå