atlee Skrevet Juni 16, 2011 Share Skrevet Juni 16, 2011 Har fått tilbud om et par gode gamle decade.Men lurer litt på hvor mye man kan gi for noe slikt?De er lite brukt,og befinner seg i orginal eske. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Juni 16, 2011 Share Skrevet Juni 16, 2011 Kanskje rundt 5-800 om dem er i god stand og lite brukt. Meget gode høytalere er det i hvert fall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
atlee Skrevet Juni 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2011 Ja,jeg mener å huske det.Blir jo bra med et par slike bak i e30`n... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juni 17, 2011 Share Skrevet Juni 17, 2011 Disse går for rundt tusenlappen har jeg sett, og er fine hvis man ikke skal ha sub baki, men de bør festes skikkelig godt, for disse beveger seg greit mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 17, 2011 Share Skrevet Juni 17, 2011 Er det gode gamle Decade eller T595 ("nye decade")? Edit: Hvis du kjøper dem, vær så snill å kjør ekstern forsterker på dem. MASSE effekt. De tåler juling så det holder. De er kanskje ikke de mest fintspillende høyttalerne med de kan spille HØYT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
atlee Skrevet Juni 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2011 Det er de gode gamle T595 det er snakk om ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 Husker når broren min hadde 2 jbl decade + en liten 8" subb i bagasjerommet på sin Autobianchi 164. Det dunka godt i den lille kassa for å si det sånn. Bredda på bagasjerommet var: en liten jbl forsterker på høykant, kasse med jbl decade + 8" med en halv cm mellomrom oppe og et fotballskopar på høgre side. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw745 Skrevet Mars 27, 2012 Share Skrevet Mars 27, 2012 Heisann! Jeg hadde dem gamle decade'ene og dem var jævli gode dem, men dem ble desverre med en bil på salg. Det som skal sies er at jeg kjøpte dem "nye". dem er ca doble it el-wattos.. Ser mange på google skriver drit om dem, men det skjønner jeg rett å slett ikke hvorfor.. Okey, ramma er ikke lenger av 2kg aluminium, men av plast, det som er vikt er er at ørene mine er mer ødelagt nå enn av dem gamle... Og som selgeren min av Rocford Fosgate sa... Disse grreier du iiiikke å sprenge. Det gjelder også Decade(2) Super fornøyd. hatt dem i 4 år nå og fortsetter å straffe mine ører Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå