Wunder Skrevet Juni 17, 2011 Share Skrevet Juni 17, 2011 Hei, jeg hadde tenkt å bytte ut høyre dør foran på en E39 og lurte på hvordan man gjør dette? Er det noen som har gjort det eller kanskje har en link? Jeg har selvsagt prøvd google men det er stort sett bare emner med bytte av tanklokk. Bilder er gull. På forhånd tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Juni 17, 2011 Share Skrevet Juni 17, 2011 Hei, jeg hadde tenkt å bytte ut høyre dør foran på en E39 og lurte på hvordan man gjør dette? Er det noen som har gjort det eller kanskje har en link? Jeg har selvsagt prøvd google men det er stort sett bare emner med bytte av tanklokk. Bilder er gull.På forhånd tusen takk model??? år??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wunder Skrevet Juni 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2011 E39, 520i, 2000, sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Juni 17, 2011 Share Skrevet Juni 17, 2011 E39, 520i, 2000, sedan email så sender jeg pdf file til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Juni 17, 2011 Share Skrevet Juni 17, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wunder Skrevet Juni 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2011 DU ER VEL KONGE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Juni 17, 2011 Share Skrevet Juni 17, 2011 DU ER VEL KONGE!!! hvis du vil pdf file, så legg igjen email. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wunder Skrevet Juni 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2011 Ellers takk, jeg har lagret jpg filene, tusen takk igjen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet August 20, 2017 Share Skrevet August 20, 2017 Dreg oppatt denne då ein idiot fant ut at bakdøra mi var ein fin plass å legge varebilen sin inntil. Er det vanskelig å bytte over innmat frå ei dør til ei anna? Dørramme og heile mekanismen med glas osv? Eg har shadowline og doble glas, så har lyst til å ta det med over hvis eg skal bytte dør. Gjeld bakdør på e39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå