NBCustom Skrevet Juli 7, 2011 Share Skrevet Juli 7, 2011 Må nå innrømme at 80% av grunnen til at jeg går på gatebil er festen og kompisturen man får ut av en sånn helg!trackdays er mye gøyere en gatebil når det komme til selve sporten x2, er jo festen som er bra, men er jo artig å kikke på banen også Forhåpentligvis bedre for publikum nå som dem har bygd ut banen lengre også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet Juli 7, 2011 Share Skrevet Juli 7, 2011 Blei det egentlig ett eget bimmers område på utstillingen eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Juli 7, 2011 Share Skrevet Juli 7, 2011 Da dro vi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B3KK15 Skrevet Juli 7, 2011 Share Skrevet Juli 7, 2011 Pakket og klart venter bare på svenskepatruljen, en av dem kjører vag og har hørt det er litt problemer på SS1. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tronstad Skrevet Juli 7, 2011 Share Skrevet Juli 7, 2011 hvis noen ser en slik sak som dette her ! i ford focus wrc orange (electric orange) med annet bur og bredding får dere komme og si hei http://www.google.no/imgres?imgurl=http ... 66&bih=671 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanux Skrevet Juli 10, 2011 Share Skrevet Juli 10, 2011 Creds til M3 Yngve som var en av 4 som turte og satse ned i Angst-svingen! Sinnsykt og se på, iallefall når de resterende 97% av bilene bremset godt opp på bakketoppen og trillet ned... Herr Aasbø slengte den ut 130 meter før selve angst-svingen... da begynner vi å snakke rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Juli 10, 2011 Share Skrevet Juli 10, 2011 Den støttes, stod nedi gamle slaktern 90% av tida mens jeg kikka på banen, ikke så rart da teltet mitt lå mitt i skråninga bak der Gikk meg en god runde rundt hele banen på fredagsmorgan, banen har jo blitt helt forbanna rå ! Teknisk krevende så det holder , men fy feite for en kul bane det har blitt ! Tørr ikke tenke på hvor gromt anlegget blir når banen ferdigstilles og alt rundt baneopplegget er klart, Rudskogen har virkelig vokst seg voksen ! Var morro å se BMWene gjøre rent bord på gatebil, som vanlig ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2011 det var mye rått ja! mye god drikke også Traff på endel Bimmers folk! men var som vanlig i ubrukelig tilstand så var vel ikke så mye fornuftig som kom ut av meg på de sene nattetimene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juli 10, 2011 Share Skrevet Juli 10, 2011 Banen såg rå ut, men organiseringa i år var en flopp uten like! Det var et helvete over alt bortsett fra på Go Kart banen, som visst var full på lørdag for utstilling, den var skål tom nesten! Vasking kunne du glemme siden Meguiars ikke var der en gang! Godt festen var bra og været på dagen var knall. Jeg for min del la min elsk på Kvissel sin S54 E30, makan til rå lyd og funksjon. Helt sjef! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juli 10, 2011 Share Skrevet Juli 10, 2011 Høydepunktet på lørdagen var Porschene som parkerte alt som var... helt rått, veldig overraska over hvor bra gallardoen gikk på langsletta til å ikke ha mer effekt, mens kongeegget skuffa, men er jo en dyr bil, så forståelig at han ikke pressa for fullt. Ellers så var nok 245n til Bjørck min favoritt av de mer "vanlige" frikjøringsbilene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2011 September treffet, aldri vært på. er det gatebil show osv da også? sto ikke noe om det. må få kjørt på banen i år!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Juli 10, 2011 Share Skrevet Juli 10, 2011 Creds til M3 Yngve som var en av 4 som turte og satse ned i Angst-svingen! Sinnsykt og se på, iallefall når de resterende 97% av bilene bremset godt opp på bakketoppen og trillet ned...Herr Aasbø slengte den ut 130 meter før selve angst-svingen... da begynner vi å snakke rått! Hvem er de 4? Aasbø, Yngve, Øversveen og en ukjent fyr i en blå 180SX (S13) ? Nå fikk ikke jeg med meg alt som Aasbø kjørte der nede, men hvertfall den råest inngangen jeg så der nede, var av den blå S13.. Heelt rått! Syns også Brandmo fikk til den svingen rimelig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 10, 2011 Share Skrevet Juli 10, 2011 Banen såg rå ut, men organiseringa i år var en flopp uten like! Det var et helvete over alt bortsett fra på Go Kart banen, som visst var full på lørdag for utstilling, den var skål tom nesten!Vasking kunne du glemme siden Meguiars ikke var der en gang! Godt festen var bra og været på dagen var knall. Jeg for min del la min elsk på Kvissel sin S54 E30, makan til rå lyd og funksjon. Helt sjef! Sa mannen som fikk lov til og kjøre grusveien igjennom skogen når han skulle stille ut Dessverre så ble det ikke vaskeplasser i år da vi ble tatt på senga mtp antall folk og sånt som kom. Festen var kanon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 10, 2011 Share Skrevet Juli 10, 2011 var der på lørdagen. ble ikke mange bildene. men tok noen. M3 etter en liten brann. nyeste suburban. ganske tøff front på den. finsk M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mering90 Skrevet Juli 11, 2011 Share Skrevet Juli 11, 2011 Rått! Har noen bilder som jeg kanskje legger ut! Regner med det kommer litt fotobilder snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå